Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر حزب موتلفه اسلامی روز قدس را روز حیثیتی برای جهان اسلام دانست و گفت: تدبیر و درایت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نام گذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به نام روز قدس مفهوم استکبارستیزی و مقاومت در برابر ظلم و جور را به عنوان دو اصل اساسی در اندیشه اسلامی برجسته کرد.

نادر مقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک روز قدس را روز حیثیتی برای جهان اسلام دانست و اظهار کرد: تدبیر و درایت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نام گذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به نام روز قدس که نشان از دوراندیشی آن بزرگوار داشت،مفهوم استکبار ستیزی و مقاومت در برابر ظلم و جور را به عنوان دو اصل اساسی در اندیشه اسلامی برجسته کرد و روحی تازه در کالبد بی جان جهان اسلام دمید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نهضت مقاومت در مناطق اشغالی و سایر نقاط جهان اسلام به چنان قدرتی دست یافته است که از هراس آن، استکبار جهانی به تکاپو افتاده تا  با ارائه طرح‌های خائنانه‌ای همچون "معامله قرن" که اخیراً توسط آمریکا برای نجات رژیم جعلی صهیونیستی از نابودی مطرح شد، آرمان آزادسازی فلسطین را به انحراف بکشاند.

توجه به مسائل اقتصادی، باید مهم‌ترین اولویت و دغدغه مجلس یازدهم باشد

مقدسی با اشاره به نزدیکی آغاز به کار مجلس یازدهم گفت: به نظر ما توجه به مسائل اقتصادی، باید مهم‌ترین اولویت و دغدغه مجلس یازدهم باشد؛ زیرا مسائل اقتصادی و معیشتی با بروز کرونا عمیق‌تر هم شده و به یک نقطه آسیب پذیری برای کشور تبدیل شده است، لذا باتوجه به چالش‌ها و مسائل اقتصادی کشور، مجلس باید چند مقوله مهم را در دستور کار قرار دهد و اقدامات انقلابی در راستای آن انجام دهد که عبارتند از بهبود شاخص سهولت فضای کسب و کار، جلوگیری از واردات بی‌رویه، مبارزه با فساد، مبارزه با قاچاق، اصلاح ساختار بودجه، اصلاح نظام بانکی، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، فعال سازی دیپلماسی اقتصادی از جمله مهم‌ترین انتظاراتی است که جامعه از منتخبان مردم در مجلس یازدهم دارند و باید به گونه‌ای عمل کنند تا تغییرات محسوسی در زندگی مردم احساس شود.

وی در خصوص انتخاب رئیس مجلس یازدهم  بیان داشت: این موضوع یک مسئله چالشی برای منتخبان انقلابی که هدفی جز خدمت به مردم ندارند ایجاد نخواهد کرد و گروه‌ها و جریانات در حال دفاع از نامزد مورد علاقه خود برای ریاست مجلس هستند که حزب موتلفه هم از ریاست آقای میرسلیم حمایت می‌کند زیرا معتقد است ایشان فردی متدین، انقلابی و تابع دینی امام‌ راحل و مقام معظم رهبری است و فردی باسابقه طولانی در عرصه‌های مدیریتی و تصمیم سازی و سیاست گذاری و برامده از یک حزب منسجم و تشکیلاتی است.

کرونا ثابت کرد که راه حل مشکلات کشور در داخل است

مقدسی با اشاره به موفقیت‌های کشور در مبارزه با کرونا گفت: تجربه کرونا ثابت کرد که راه حل مشکلات کشور در داخل است و اگر ما برای مهار کرونا به امید خارجی‌ها نشسته بودیم امروز شاهد مرگ و میر هزاران ایرانی بودیم اما دیدیم که می‌شود با اعتماد به توانمندی‌های داخلی و اقدامات جهادی بر مشکلات بزرگی چون کرونا غلبه کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی مقاومت جهان اسلام ماه مبارک رمضان مسائل اقتصادی مجلس یازدهم جهان اسلام روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مصاحبه با خبرگزاری خبرآنلاین در خوزستان گفت : یکی از طرح‌های مهم توسعه خوزستان در بخش کشاورزی طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری است و یکی از اولویت های مجمع نمایندگان استان در مجلس است که با قدرت در حال پیگیری و اجرای کامل این طرح در منطقه هستیم.

ابراهیم متینیان تصریح کرد: در مجلس یازدهم اقدامات مناسبی برای رفع مشکلات در خوزستان و حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر صورت گرفته ولی باید در مجلس جدید بیشتر تلاش کنیم.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس یازدهم در ادامه افزود: در حوزه رامشیر و رامهرمز منابع نفتی زیادی وجود دارد که این منابع نفتی باید به توسعه منطقه و ایجاد اشتغال کمک کنند.

متینیان تاکید کرد: نیاز به افزایش همدلی و هم افزایی داریم و توسعه خوزستان همراهی ۱۸ نماینده را می‌خواهد.

نماینده مردم رامهرمز در مجلس یازدهم تاکید کرد: یکی از اقدامات شاخص در بخش کشاورزی، طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری است که در حوزه رامشیر و رامهرمز نیز باید توسعه دهیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899693

دیگر خبرها

  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • مقیمی: اندیشه امت‌سازی به سرعت در حال تحقق است
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • محمودزاده: موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • ابهامات خط و نشان ارزی در دقیقه ۹۰ مجلس یازدهم
  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم
  • مقاومت در برابر عوامل بازدارنده از کمال،لازمه انتخاب راه صحیح است