Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: «هایکوماس» طی مدتی که وزیر خارجه آلمان بوده ثابت کرده که بازیچه دست صهیونیست هاست و توسط آن‌ها هدایت می‌شود. هر سخنی که از او می‌شنویم در حقیقت القائات آمریکا و اسرائیل است.

عماد آبشناس کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو درباره اظهارات اخیر وزیر خارجه آلمان مبنی براینکه ایران و چین در پرتوی همه گیری کووید ۱۹ بستری برای برخورد با خبرنگاران و روزنامه نگاران فراهم کرده‌اند، گفت: هایکوماس طی مدتی که وزیر خارجه آلمان بوده ثابت کرده که بازیچه دست صهیونیست هاست و توسط آن‌ها هدایت می‌شود و هر سخنی که از او می‌شنویم درحقیقت القائات آمریکا و اسرائیل است که توسط او طوطی وار تکرار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از اتفاقات اخیر که بیانگر وابستگی وزیر خارجه آلمان به صهیونیست‌ها بود مسئله تروریستی دانستن حزب الله لبنان بود که علی رغم اینکه وزارت خارجه آلمان مدت هاست مخالف قرار گرفتن اسم حزب الله در لیست گروه‌های تروریستی است، اما وزیر خارجه این کشور کل رویه وزارت خارجه آلمان را زیر پا گذاشت و با قرار دادن اسم حزب الله لبنان در لیست گروه‌های تروریستی موافقت کرد.
آبشناس تصریح کرد: با این روند خیلی نمی‌توان روی حرف‌های وزیر خارجه آلمان حساب باز کرد، چون در طول این مدت ثابت کرده عامل اسرائیل و آمریکاست و به دنبال منافع آلمان نیز نمی‌باشد.
این کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به فروش تسلیحات جنگی در چند ماه گذشته از طرف آلمان به عربستان گفت: به طور کلی رویکرد عربستان با خبرنگاران در قضیه قتل خاشقچی به جهان شناسانده شد، سعودی سال هاست که در یک جنگ فرسایشی در یمن و با استفاده از سلاح‌های خریداری شده از غرب مردم این کشور را بمباران می‌کند و انسانیت را به خطر می‌اندازد.
وی ادامه داد: درباره اقدامات وحشیانه عربستان در قتل زنان و مردان و کودکان بی دفاع و غیرنظامی در یمن سازمان ملل در بازه‌ای از زمان تصمیم گرفت. نام عربستان را در لیست سیاه کشور‌های کودک کش قرار دهد اما با تهدیدات و فشار‌های سیاسی و مالی آمریکا و عربستان کوتاه آمد.
آبشناس در پایان این گفتگو خاطر نشان کرد: براساس این عملکرد قطعا آخرین کشوری که می‌تواند در زمینه حقوق بشر یا حقوق خبرنگاران اظهارنظر کند کشور‌هایی مثل آلمان و سایر کشور‌های غربی هستند که خود تسلیحات در اختیار عربستان به منظور کشتار و قتل عام انسان‌های بی گناه قرار می‌دهند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزیرخارجه آلمان حقوق بشر هایکو ماس عربستان آمریکا وزیر خارجه آلمان صهیونیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۲۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان

آفتاب‌‌نیوز :

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدار‌های خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

آخرین دیدار امیرعبداللهیان و همتای سعودی اسفند ۱۴۰۲ در جده و در جریان اجلاس فوق العاده OIC به منظور بررسی تحولات جنگ غزه انجام شد.

رئیس دستگاه دیپلماسی در اولین دیدار خود صبح امروز به وقت بانجول با سامح شکری وزیر امور خارجه مصر دیدار و گفتگو کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ادعای ترکیه درباره شرط حماس برای کنارگذاشتن سلاح
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول دیدار کردند: تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم
  • توافق مهم ایران و عربستان انجام شد | جلسه مشترک عبداللهیان و بن فرحان
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم بین دوکشور
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول
  • تاکید عربستان بر آتش‌بس فوری در غزه
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان
  • دیوید کامرون: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیس برای حمله در داخل روسیه استفاده کند