Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دریایی از تشکیل 5 کمیته بر اساس مصوبه مجمع عمومی سال 1398 این صندوق خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از شاتا، عبدالمجید رضوانی ضمن اعلام خبر فوق افزود: با توجه به مصوبه مجمع عمومی سال 1398 این صندوق و در راستای سیاست‌های دولت مبنی بر شفاف‌سازی، افزایش بهبود نظارت و تقویت کنترل سیستم، کنترل داخلی در سال جهش تولید، صندوق توسعه صنایع دریایی نسبت به تشکیل و راه‌اندازی کمیته حسابرسی، کمیته ریسک، کمیته جبران خدمات، کمیته انتصابات و کمیته بهره‌وری اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین گفت: تشکیل این کمیته‌ها ضمن تسهیل در امور صندوق، در افزایش بهره ‌وری پرسنل و نحوه خدمات‌رسانی به ارباب رجوع تاثیر ویژه‌ای داشته و امید است با شروع به کار این کمیته‌ها شاهد رشد و بهبود کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده به فعالان صنایع دریایی باشیم، تا بتوانیم به عنوان بخش کوچکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت نقش خود را در اجرای منویات رهبر معظم مبنی بر جهش تولید داشته باشیم.

گفتنی است کمیته‌های مذکور پس از ابلاغ مصوبه مجمع رسماً شروع به کار کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنایع دریایی صنایع دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پولیانسکی، معاون سفیر روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا از اعطای روادید به نماینده روسیه برای شرکت در نشست کمیته اطلاعات مجمع عمومی سازمان ملل خودداری می کند.

وی با انتشار بیانیه‌ای گفت: یک بار دیگر باید سخنرانی خود را در کمیته اطلاعات با موضوع تداوم نقض نظامند قوانین از طرف آمریکا در جایگاه میزبان مقر سازمان ملل آغاز کنیم… و بار دیگر چهل و ششمین جلسه کمیته اطلاع رسانی مجمع عمومی سازمان ملل متحد با عدم صدور روادید برای نماینده روسیه از مسیر خارج شد، علی‌رغم اینکه اسناد و مدارک خود را به موقع ارائه داد.

پولیانسکی در ادامه افزود: روسیه امیدوار است دبیرخانه سازمان ملل متحد و رهبری ساختارهای مربوطه این سازمان بر اساس توافقات الزام آور قانونی با کشور میزبان، تلاش های لازم را برای اصلاح این وضعیت غیرقابل قبول انجام دهند.

کد خبر 6092665

دیگر خبرها

  • مرغ دریایی از نمایی متفاوت (عکس)
  • بوشهر سومین استان کشور در ارزیابی توسعه اقتصاد دانش‌بنیان است
  • تشکیل سه پرونده برای بررسی امکان ابطال مصوبه حقوق و دستمزد کارگری ۱۴۰۳ / تبدیل حکم اعدام بابک زنجانی به ۲۰ سال حبس
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • کسب رتبه سوم استان بوشهر در توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • توسعه گردشگری فارس با اجرای کمپین کرامت مثلث نور و خلیج فارس
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور