Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:54:16 GMT

تشکیل پرونده تخلفاتی برای ۲۵ واحد صنفی در خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۹۰۵۱

تشکیل پرونده تخلفاتی برای ۲۵ واحد صنفی در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر طولابی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا شهرستان خرم آباد، اظهار داشت: در این راستا از ۸۳ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفته، برای ۲۵ واحد به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشکیل پرونده و روند قانونی اجرا شد.

وی، بیان داشت: اعزام اکیپ‌های تخصصی کارشناسان مبارزه با قاچاق کالا به منظور نظارت بر واحدهای صنفی و جلوگیری از عرضه کالاهای قاچاق، به بخش‌های تابعه شهرستان خرم آباد، گشت و نظارت بر تمام پمپ‌های بنزین سطح شهر به منظور نحوه‌ی توزیع سوخت، بازدید سر زده مسئول حقوقی و حراست فرمانداری خرم آباد از ادارات تأمین اجتماعی و برق و نظارت بر چگونگی رعایت پروتکل‌های بهداشتی کارکنان و ارباب رجوع‌ها و… از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مرکز لرستان با بیان اینکه ۱۰ واحد نانوایی نیز به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب شدند، تصریح کرد: گشت‌های بازرسی روزانه متشکل از اتاق اصناف، مرکز بهداشت، اماکن، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و استاندارد روند اجرا و رعایت مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا شهرستان خرم آباد را بر عهده دارند.

کد خبر 4929040

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا فرماندار خرم آباد ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا زلزله کمک به نیازمندان ایلام مواسات بیرجند ماه مبارك رمضان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه متصدی یک واحد صنفی در یکی از محلات شهرستان فلاورجان در خصوص فروش غیرمجاز داروهای ترک اعتیاد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ با اقدامات میدانی خود از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این واحد صنفی اعزام و در بازرسی از محل موفق به کشف مقادیری شربت و هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص‌های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6091004

دیگر خبرها

  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • خواسته‌های بحق جامعه کارگری، تشکیل تشکلات کارگری در واحد‌های تولیدی
  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد