Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@15:34:28 GMT

شهروندان شیراز از آرد با کیفیت استفاده می کنند‌

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۲۹۹۹

شهروندان شیراز از آرد با کیفیت استفاده می کنند‌

امیری از جدیدترین دستاوردهای کارخانه آرد «خوشه فارس» بازدید کرد، گفت: شهروندان شیراز از آرد با کیفیت استفاده می کنند‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا امیری» امروز (سه شنبه ۳۰ اردیبهشت) از جدیدترین دستاوردهای کارخانه آرد «خوشه فارس» بازدید کرد، وی در این بازدید ضمن قدردانی از عملکرد مثبت و کیفیت خوب محصولات تولید شده در این کارخانه، بر لزوم حمایت همه جانبه از صنایع غذایی، به ویژه آرد و نان در استان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار شیراز ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه از جمله آزمایشگاه‌ها، سیلوها، آشپزخانه و غیره نظارت کامل این شرکت بر تولیدات خود، «از مزرعه تا سفره» را با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی و رعایت بهداشت و امنیت غذایی شهروندان، قابل تحسین برشمرد و از عملکرد خوب و بی وقفه این شرکت و تداوم تولید در ایام بحران کرونا تجلیل کرد.

 

مقام عالی دولت در شهرستان شیراز در پایان این بازدید به شهروندان شیراز اطمینان داد که آرد و نان تولید شده در این کارخانه با بالاترین کیفیت به دست شهروندان می رسد.

 

خاطر نشان می شود، شرکت آرد خوشه فارس با ۴۸ سال سابقه، یکی از تولیدکنندگان مطرح کشور و از تامین کنندگان و صادر کنندگان موفق منطقه به شمار می‌رود، این شرکت با تولید بیش از ۴۰ نوع آرد، موفق شد تا در ایام کرونا بدون توقف در چرخه تولید اقدام به تهیه بسته‌های پنج کیلویی آرد آماده پخت برای مصرف خانگی کند، با این ابتکار، شهروندان بدون هیچگونه تجربه قبلی و تنها با افزودن آب به این آردهای آماده پخت، امکان تهیه نان سالم و نیز زولبیا و بامیه خانگی در ایام ماه مبارک رمضان را در منزل خواهند داشت.

 


 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا در فارس توزیع آرد کیفیت آرد فرمانداری شیراز آرد شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سید صمد ضیائی درخصوص نظام کنترل کیفیت کود‌های وارداتی و تولید داخل توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور گفت: علاوه بر آنکه ثبت کود توسط مؤسسه تحقیقات آب و خاک انجام می‌شود، طرحی در کل کشور ازسوی دفتر مرکزی این شرکت به اجرا گذاشته می‌شود تا کل فرآیند را تحت کنترل درآورد.

وی افزود: پارسال از ۱۹۲ پارت، درمجموع ۳۵ هزار و ۷۲۵ تُن انواع کود‌های ازته، فسفاته و پتاسه توسط تیم نمونه برداری انجام و نمونه پس از پلمپ به مرکز تحقیقات کاربردی نهاده‌های کشاورزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور ارسال شد.

ضیائی به بیان اهمیت نظام کنترل کیفی نهاده‌های کشاورزی در این شرکت تاکید کرد: با این روش خواهیم فهمید که کودشیمیایی در کجا تولید، توزیع و به چه ترتیبی حمل می‌شود، تا اثرات مثبت آن بتواند به همه بهره‌برداران تعمیم داده شود.

وی خاطرنشان کرد: این نظام همچون گواهی‌های ایزو که کاملاً استاندارد هستند، کمک می‌کند تا محموله‌های کودی، در صحت و سلامت تولید شود و سپس به دست بهره‌برداران برسد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰۴ درصدی تولید پتروشیمی شیراز در ۱۴۰۲
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • آیت‌الله دژکام: بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • آشنایی با برترین سازندگان جرثقیل سقفی در جهان
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس