Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@04:41:23 GMT

آدام سندلر بسکتبالیست می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۳۰۲۲

آدام سندلر بسکتبالیست می‌شود

بازیگر کمدی هالیوودی با نتفلیکس همکاری می‌کند. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از هالیوود ریپورتر، آدام سندلر در فیلمی به نام Hustle به کارگردانی جرمیا زاگار و تهیه‌کنندگی لبرون جیمز، بسکتبالیست آمریکایی، بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این فیلم نقش یک پیشکسوت بسکتبال را بازی می‌کند که از کار خود اخراج شده است و بعد از این با کشف استعدادی و راه یابی او به باشگاه بسکتبال آمریکا از خود اعاده حیثیت می‌کند.

تیلور مترن و وبل فترس فیلمنامه را نوشته‌اند. هپی مدیسون به همراهی دو شرکت فیلمسازی دیگر تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند.

همکاری نتفلیکس و سندلر به فیلم «جواهرات تراش نخورده»  با همکاری مدیسون در نقش تهیه‌کننده برمی‌گردد که در نهایت منجر به عقد 4 قرارداد دگیر با او شد.

فیلم بعدی آنان در ژانر خانوادگی با نام Hubie Halloween است که در آن سندلر در کنار بازیگرانی مانند کوین جیمز، ری لیوتا، مایا رودولف و شکیل اونیل همکاری می‌کند.

کنجکاوی در زندگی اهالی سینما جهت دادن سبد کالای معیشتی!مرگ غم انگیز هنرپیشه نوجوان

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سینما هالیوود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینما هالیوود سینما هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری گروه بین المللی ایسکارسا با میراث فرهنگی در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نطنز گفت:گروه بین المللی مرمت ایسکارسا در بازدید از بنا‌های تاریخی شهرستان بازدید اعلام کرد در مرمت تعدای از این بنا‌ها با اداره میراث فرهنگی شهرستان همکاری کنند.

حسین یزدانمهر افزود: گروه بین المللی ایسکارسا زیر نظر سازمان یونسکو فعالیت داشته و به شکل ان جی او فعال است و مرمت آثار تاریخی را بررسی کرده و به لحاظ فکری و پژوهشی میزان دقت مرمت‌های انجام شده و بررسی می‌کند.

او اظهار کرد:شب گذشته ۲ نفر خانم از کشور ترکیه به عنوان نمایندگان و آقای مهرداد حجازی به عنوان نایب رییس گروه بین المللی ایسکارسا از آتشکده ساسانی، مسجد جامع و بقعه شضیخ عبدالصمد بازدید کردند.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نطنز بیان کرد: گروه بین المللی ایسکارسا در بحث مرمت آتشکده ساسانی قرار است در خصوص نحوه مرمت و ایجاد گنبد آتشکده اعلام نظر کنند.

یزدانمهر گفت:در خصوص بقعه شیخ عبدالصمد قرار است کار پژوهشی از طرف گروه بین المللی ایسکارسا انجام شود و مسجد جامع نطنز دارای کتیبه آجری با خط کوفی است که گروه یادشده باید طرح خود برای حفاظت از آن را ارائه کنند.

شهرستان ۴۷ هزار نفری نطنز در فاصله ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز با میراث فرهنگی
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا با میراث فرهنگی در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز
  • عزم جدی مقامات ایران و ازبکستان برای توسعه همکاری‌های فرهنگی
  • همکاری‌های ایران و پاکستان در حوزه انرژی با قوت ادامه می‌یابد
  • آغاز یک راهبرد فرهنگی با سفر رئیس‌جمهور به پاکستان و سریلانکا
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • برگزاری رویداد فرهنگی سازمان همکاری اسلامی و دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی
  • فرهنگ مشترک؛ سرمایه دو ملت