Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام ذاکر با اشاره به پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری نماز عید فطر در مساجد، گفت: به همراه داشتن مُهر و سجاده شخصی، رعایت فاصله یک متری و داشتن ماسک و دستکش در نماز عید فطر الزامی است.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، حجت‌الاسلام «حجت‌الله ذاکر» با اشاره به تصمیم ستاد ملی کرونا برای برگزاری نماز عید سعید فطر در مساجد کشور، اظهار کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی درباره مراسم شب‌های قدر، برگزاری نماز عید فطر در مساجد مدنظر قرار گرفت که برای این امر نیز پروتکل‌های بهداشتی همچون گذشته وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری نماز عید فطر در مساجد، تصریح کرد: به همراه داشتن مُهر و سجاده شخصی، رعایت فاصله یک متری و داشتن ماسک و دستکش در نماز عید فطر الزامی است.

 

ذاکر با بیان اینکه امسال در مصلای تهران نماز عید فطر برگزار نخواهد شد و جمعیت در مساجد و محله‌ها توزیع می شوند، خاطرنشان کرد: در تمام مساجد، نماز عید فطر برگزار می‌شود و اولویت برگزاری در فضا‌های باز مساجد است.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام ذاکر اقامه نماز عید فطر عید فطر مسجد پروتکل های بهداشتی برگزاری نماز عید عید فطر در مساجد نماز عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۳۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس

رسانه‌های چینی با انتشار عکسی مراسم خداحافظی سرد از وزیر خارجه آمریکا را به نمایش گذاشتند.

به گزارش مشرق، با مشاهده تصاویر ثبت شده در رسانه‌های چینی مشخص می‌شود، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا حین ورود به چین نه تنها با استقبال سردی روبرو شد، بلکه خداحافظی سردی نیز داشت و تنها سفیر آمریکا در چین او را بدرقه کرد.

بر اساس گزارش رسانه ها، هیچ یک از مقامات چینی به بدرقه وزیر امور خارجه آمریکا را در فرودگاه پکن نرفتند و فقط نیکلاس برنز سفیر آمریکا در چین رئیسش را بدرقه کرد.

آنتونی بلینکن اخیراً به چین سفر کرد ولی از همان دقایق اولیه حضور او در چین باعث سردرگمی کارشناسان شد. به ویژه، گارلند نیکسون، کارشناس علوم سیاسی، در مصاحبه با ایزوستیای روسیه اشاره کرد که بسیار می‌گوید که وزیر امور خارجه به شانگهای وارد شد، نه به پکن.

این موضوع به دلیل عدم اهمیت سفر بلینکن برای رسانه‌های چینی بود که پوشش چندانی به عمل نیاوردند.

نیکسون خاطرنشان می‌کند که یک پروتکل دیپلماتیک می‌تواند نشان دهنده عدم احترام مناسب به هیئت آمریکایی باشد. این کارشناس تاکید می‌کند که پروتکل دیپلماتیک برای چین بسیار مهم است و این کشور از آن برای بیان اظهارات سیاسی استفاده می‌کند.

علاوه بر این، در فیلم ملاقات بلینکن پس از ورود به چین، بینندگان متوجه شدند که مراسم به اصلاح استقبال از او بدون پروتکل‌های دیپلماتیک یعنی بدون فرش قرمز و یک هیئت بزرگ استقبال کننده چینی برگزار شد.

به نظر می‌رسد مقامات چینی می‌دانستند بلینکن با چه هدفی به این کشور سفر کرده است. چرا که او در دیدار با همتای چینی خود طبق معمول زبان تهدید و امر و نهی علیه پکن را اتخاذ کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • مصلا‌های نمازجمعه میزبان برگزاری میز‌های خدمت
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد