Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@03:08:20 GMT

1200 بسته غذایی توسط بنیاد برکت در دره‌شهر توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۴۳۳۲

1200 بسته غذایی توسط بنیاد برکت در دره‌شهر توزیع می‌شود

امام جمعه دره‌شهر استان ایلام، گفت: با مشارکت فعال سپاه پاسداران و بنیاد برکت 300 بسته غذایی تهیه و در 2 مرحله بین محرومان و آسیب دیدگان از کرونا تقسیم شد که بنیاد برکت 1200 بسته غذایی دیگر نیز بین این افراد توزیع می‌کند.

حجت‌الاسلام محمدجواد قنبربیگی، امام جمعه دره‌شهر استان ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: موضوع شناسایی آسیب دیدگان از کرونا پیش از دستور رهبر معظم انقلاب در دستور کار قرار گرفت، اما پس از نیمه شعبان کار به شکل منظم و منسجم انجام شد و در این راستا با جلب مشارکت‌ها جلساتی با خیران، ادارات و شرکت‌ها برگزار و مبلغ ۳۵ میلیون تومان جمع‌آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  ۴ هزار خانواده محروم و آسیب‌ دیده از کرونا در شهرستان دره‌شهر  به واسطه برپایی رزمایش و کمک مؤمنانه شناسایی شد.

امام جمعه دره‌شهر تصریح کرد: با مشارکت فعال سپاه پاسداران و بنیاد برکت  ۳۰۰ بسته غذایی تهیه در دو مرحله بین محرومان و آسیب‌ دیدگان از کرونا تقسیم و مقرر شد که بنیاد برکت ۱۲۰۰ بسته غذایی دیگر  نیز بین  این افراد توزیع کند.

وی ادامه داد: همچنین با کمک خیران و نهادها ۴۰۰ کارت هدیه تهیه و بین افرادی که به دلیل شیوع کرونا کسب و کارشان دچار اختلال شده است توزیع شد.

وی از مذاکره با اداره بازرگانی برای تهیه خواروبار برای سبدهای غذایی خبر داد و گفت: مبالغی که در ستاد نماز جمعه جمع شده بود، به همراه برخی کمک‌های دیگر با کمک اداره بازرگانی به سبد کالا تبدیل شد و شب ۱۹ ماه رمضان بین  افرادی که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند توزیع شود.

حجت‌الاسلام قنبربیگی تصریح کرد: تلاش می‌شود تا پایان ماه رمضان حداقل یک بار به خانواده شناسایی شده، کمک شود.

انتهای پیام/970821

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه پاسداران استان ایلام بنیاد برکت دره شهر بسته غذایی دره شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۲۰۰ ماما در استان البرز فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، وی افزود: هفته ملی ماما با شعار هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و جامعه مامایی برای ارتقای شاخص‌های رشد جمعیت و زایمان طبیعی در استان تلاش‌ می کند.   صیادی خاطر نشان کرد: در سال گذشته بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در استان انجام شده است و زایمان طبیعی در مادران ایرانی فرزند اول با رشد ۲/۳ درصدی همراه بوده است.    رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: استان البرز در شاخص‌های بی دردی زایمان طبیعی رتبه ۲ کشوری را دارد و در سال گذشته این شاخص رشد داشته است.    وی با عنوان اینکه طبق استاندارد جهانی به ازای هر دو مادر باید یک ماما وجود داشته باشد گفت:  این شاخص در تمامی بیمارستان‌های استان که زایشگاه دارند رعایت شده است و فقط بیمارستان کمالی با این استاندارد کمی فاصله دارد و یکی از اولویت‌های دانشگاه در ارتقا جامعه مامایی افزایش تعداد ماما شاغل در بیمارستان کمالی است که به شاخص جهانی استاندارد برسیم.

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • چه مواد غذایی از آسیب های آلودگی هوا محافظت می‌کند
  • حتی یک وعده غذای بدون گوشت برای بیماران کبدی مفید است
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • بیش از ۱۲۰۰ ماما در استان البرز فعالیت می‌کنند
  • واشنگتن پست: اسرائیل کشاورزی در غزه را نابود کرده است/ سطح ناامنی غذایی در غزه در مرحله بحرانی قرار دارد
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!