Web Analytics Made Easy - Statcounter

کسب مقام دوم جهانی برای کشور توسط مهارت آموز افتخار آفرین هرمزگانی.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، پارسا یوسفی در رشته مدیریت سیستم های تحت شبکه در مسابقات بین‌المللی مهارت کازان 2019روسیه ؛با کسب مقام دوم جهانی برای کشور افتخار آفرید و پرچم ایران را در میان 63 کشور جهان به اهتزاز در آورد.

 کریمی گفت : در این میان نام استان هرمزگان با نام پارسا یوسفی، دارنده مدال نقره، رشته مدیریت سیستم های تحت شبکه ،طنین افکن شده است و با داشتن چنین جوانانی بر خود می بالیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد : مسابقات جهانی مهارت هر دو سال یکبار با هدف شناسایی نخبگان مهارتی برگزار می شود.

بنا بر این گزارش ، در جلسه شورای عالی آموزش و تربیت فنی و حرفه ای و مهارتی، جوایزی توسط  دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور به پنج تن از کسانی که در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ مدال و عنوان کسب کردند، اهدا شد.

دیگر مدال آوران رضا آباطی زاده، دارنده مدال برنز ، رشته جواهرسازی ، مهیار جباری، دارنده مدال برنز ، رشته راهکارهای نرم افزاری برای تجارت ،مرتضی امیدی، دارنده  مدالیون ( دیپلم افتخار ) ، رشته طراحی مهندسی مکانیک و حسین مکتوبیان، دارنده  مدالیون ( دیپلم افتخار )، رشته فناوری های وب بودند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کسب مقام دوم جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان

اسماعیل کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان در شهر سنندج برگزار می‌شود.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در چهار رشته ورزشی به رقابت می‌پردازند، گفت: این مسابقات در رشته‌های ورزشی فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز و والیبال برگزار می‌شود.

وی افزود: در رشته‌های فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز دانش‌آموزان دختر و پسر شرکت دارند اما رقابت در رشته والیبال ویژه دختران دانش‌آموز مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان است.

کوهی خاطرنشان کرد: این دوره مسابقات ورزشی از تاریخ یازدهم الی چهاردهم اردیبهشت ماه به میزبانی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان در سنندج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مسابقات تعداد ۲۸۵ نفر از دانش آموزان برگزیده مسابقات شهرستانی مدارس سمپاد حضور دارند، گفت: این مسابقات در چهار سالن ورزشی اوراز، شهید احمدپناه، استقلال و هنرستان تندرستی پسران به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: مسابقات فوتسال دختران برای اولین بار است بین دانش‌آموزان سمپاد کشور به صورت آزمایشی و در مدارس سمپاد استان کردستان برگزار خواهد شد.

کوهی افزود: برگزاری این دوره مسابقات ورزشی در مدارس استعداد درخشان سبب ایجاد شور و هیجان در بین دانش‌آموزان این مدارس شده است.

کد خبر 6088486

دیگر خبرها

  • دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد