Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@23:15:10 GMT

درخواست توماس باخ برای احیاء اقتصادی با ورزش

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۴۶۷۸

درخواست توماس باخ برای احیاء اقتصادی با ورزش

رئیس کمیته بین المللی المپیک از دولت ها خواست تا از ورزش به عنوان راهبردی برای احیاء اقتصادی در ایام کرونا استفاده نمایند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پس از عقد تفاهم نامه با سازمان بهداشت جهانی، توماس باخ سوار بر یک دوچرخه ثابت در کنار دبیرکل سازمان بهداشت جهانی، عنوان داشت که ورزش نه تنها برای پیشگیری از بحران های آینده موثر و مهم است بلکه در احیاء اقتصادی نیز نقش اساسی ایفا می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توماس باخ ضمن پیوستن به کمپین بهداشتی

Walk the Talk از کمپین #StayStrong با فعالیت داشتن در منزل حمایت نموده و به آن بپیوندند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: توماس باخ کرونا اقتصاد ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیته تدوین سند احیاء ربع رشیدی تبریز

استاندار آذربایجان شرقی امروز در این نشست، کمیته‌ای تخصصی متشکل از نمایندگان استانداری، شهرداری، اوقاف و میراث فرهنگی را مامور تدوین سند احیاء ربع رشیدی کرد.

رحمتی با بیان اینکه در مرحله نخست احیاء این مجموعه تاریخی باید مسئله دارایی‌ها، گردشگری و تملک اراضی این مجتمع حل شود افزود: با تدوین طرح عملیاتی احیاء این مجتمع نقشه و مسیر راه احیاء آن مشخص می‌شود.

در این نشست همچنین مصوب شد اعطای جایزه ملی و بین‌المللی ربع رشیدی برای پزشکان برنامه‌ریزی شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هم با اشاره به اجرای ۵ فصل کاوش‌های باستان‌شناسی در این مجموعه گفت: مجموعه ربع رشیدی در سال ۵۴ در فهرست آثار ملی ثبت شده و در فهرست موقت یونسکو برای ثبت جهانی قرار گرفته که نیازمند آزادسازی اراضی است.

حمزه‌زاده افزود: مساحت عرصه و اعیانی ربع رشیدی بیش از ۹۰ هکتار است که در طول ۷ قرن مورد تهاجم و دستبرد قرار گرفته و در حال حاضر کمتر از ۱۳ هکتار آن قابل احیاست که بیش از ۱۱ هکتار آن تملک و آزادسازی شده است.

شهرک دانشگاهی ربع رشدی تبریز در قرن هشتم هجری به همت خواجه رشیدالدین فضل الله همدانی، وزیر غازان خان و یکی از دانشمندان و نویسندگان برجسته  عصر در شمال شرق تبریز بنیان نهاده شد که در آن به هفت زبان زنده دنیا تدریس می‌‎شد وحدود ۶ هزار دانشجو از مناطق مختلف جهان در آن تحصیل می‌کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته تدوین سند احیاء ربع رشیدی تبریز
  • ارتباط بیماری‌های کارگران با تغییرات آب و هوایی
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از کشتی‌های ایرانی
  • سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • خوزستان عاری از بیماری مالاریا
  • دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند
  • دو کارگزاری جدید بورس مجوز فعالیت گرفتند
  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان