Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی حماس وعده وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به خانواده‌های نظامیان اسیر اسرائیلی برای بازگرداندن فرزندانشان را بازی با احساسات آنها خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش فلسطینی حماس اعلام کرد، سخنان «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در برابر خانواده‌های نظامیان اسیر اسرائیلی و وعده به آنها برای بازگرداندن فرزندانشان، بازی با احساسات این خانواده‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش خبرگزاری «صفا»، در بیانیه حماس آمده است: بنی گانتز که این نظامیان در زمان ریاست وی بر ستاد مشترک ارتش حدود شش سال پیش اسیر شدند، در حال تکمیل مسیر گمراه کردن خانواده‌های سربازان است، مسیری که نتانیاهو آن را رهبری می‌کند.

حماس در پایان تأکید کرد، تنها مسیر برای بازگرداندن اسرا به خانواده‌هایشان از طریق تبادل واقعی اسراست.

«ابوعبیده» فرمانده کل گردا‌ن‌های «القسام» شاخه نظامی حماس در سال ۱۳۹۵ گفت‌وگویی با شبکه «الاقصی» انجام داد و همزمان تصاویر مربوط به چهار اسرائیلی اسیر در دست حماس نیز منتشر شد.

در اولین واکنش صهیونیست‌ها به انتشار این تصاویر، وبگاه صهیونیستی «واللا» تلاش کرد این موفقیت را کم‌اهمیت جلوه دهد؛ این وبگاه نوشت: بیانیه القسام موضوع جدیدی نداشت.

در ادامه این بیانیه آمده بود، ارتش رژیم صهیونیستی هویت‌های چهار نظامی که عکس آنها منتشر شده را می داند دو تصویر مربوط به «هدار گولدن» و «شائول آرون» است که پیش‌تر و همزمان در جنگ ۵۱ روز علیه غزه در سال ۲۰۱۴ کشته شدند (جسد آنها در دست القسام است). دو تصویر دیگر یکی مربوط به «ابراهیم منگستو» آفریقایی‌تباری است که به فلسطین اشغالی سفر کرده و تصویر بعدی مربوط به «هاشم شعبان السید» از ساکنان نقب است؛ رژیم صهیونیستی سپس ادعا کرده هر دوی این افراد از اختلالات روانی رنج می‌برند و به اشتباه وارد نوار غزه شده‌اند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: حماس رژیم صهیونیستی خانواده نظامیان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع صهیونیست از بلایی خبر دادند که بر سر بنی گانتز عضو کابینه جنگ این رژیم در اطراف غزه آمده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بنی گانتز در جریان بازدید از یادمردخای در اطراف غزه از ناحیه پا دچار شکستگی شده و در بیمارستان بستری شده است.

برخی منابع دیگر اعلام کردند که گانتز در بیمارستان تل هشومیر در تل آویو تحت عمل جراحی ساق پا قرار گرفته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی جزئیات بیشتری مخابره نکرده اند.

کد خبر 6092163

دیگر خبرها

  • پیام مهم و معنادار شاخه نظامی حماس به خانواده‌های اسرای اسرائیلی + عکس
  • نتانیاهو: در حال حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به نظر می‌رسد
  • اسرائیل در قبال حماس کوتاه آمد؟
  • السنوار درخشان‌ترین استراتژیست منطقه است
  • مصر: راه حل نظامی در «رفح» مردود است
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • پیام جدید القسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر اسرائیلی
  • پیام جدید القسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست
  • رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد