Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سومین جلسه هیات اندیشه ورز دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات روز یکشنبه 28 اردیبهشت با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از استادان فرهیخته حوزه علوم انسانی بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این جلسه خسروپناه پس از تقدیر از مباحث مفید مطرح شده در جلسه پیشین هیات اندیشه ورز در خصوص برگزاری دوره های پست دکتری، بر ضرورت راه اندازی این دوره ها در واحد علوم و تحقیقات تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به امکان جدید برگزاری دوره های مجازی در واحد علوم و تحقیقات، گفت: این عرصه ابزاری مهم برای تحقق برنامه های توانمندسازی دانشجویان و استادان است.

همچنین اعضای هیأت اندیشه ورز به مباحثی از جمله ورود عملی هیأت اندیشه ورز در فضاهای بحرانی، مدیریت دانش، استفاده از فرصت ایجاد شده برای جذب و تحصیل دانشجویان خارجی به صورت مجازی و تولید درس گفتارهای مجازی توسط واحدعلوم و تحقیقات، بررسی دقیق مسائلی چون اصلاح فرآیندهای اداری، آموزشی و پژوهشی و چابک سازی اشاره کردند.

سلیمانی معاون آموزشی واحد علوم و تحقیقات، در این جلسه گزارش جامعی از فعالیت های گسترده واحد در زمینه اجرای برنامه آموزش مجازی ارائه داد و اعضای هیأت نیز از تلاشهای انجام شده تقدیر کردند.

انتهای پیام/

167 / 167 دوره های پست دکتری دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات هیات اندیشه ورز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات هیات اندیشه ورز علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اندیشه ورز واحد علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۴۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش بزرگ دانشجویان رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با حضور رئیس و جمعی از مسئولان این دانشگاه در تالار سعدی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با بیان اثرات شایان توجه گسترش رشته‌های پیراپزشکی در این واحد دانشگاهی گفت: دانش‌آموختگان این دانشگاه جزء سرآمدان خود در رشته‌های شغلی و کادر درمان شهرستان و کشور هستند.

عرب‌زاده با بیان اینکه کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است، اضافه کرد: رقابت بسیار شدیدی برای ورود داوطلبان ورود به رشته‌های پیراپزشکی این واحد نظیر پرستاری، علوم آزمایشگاهی و بهداشت محیط وجود دارد و تمام تلاش ما این بوده علیرغم کاستی‌ها بهترین استادان را استخدام کردیم و بهترین امکانات را به‌کار گرفتیم تا دانشجویان این رشته‌ها با بهترین کیفیت پرورش یابند و خادم ملت ایران باشند.

در این همایش ارفع تبار مدیر گروه رشته علوم آزمایشگاهی گزارشی از وضعیت علمی آموزشی و پژوهشی این رشته ارائه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1