Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@09:58:20 GMT

سامانه الکترونیکی سخا در چهارمحال و بختیاری راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۵۱۳۹

سامانه الکترونیکی سخا در چهارمحال و بختیاری راه اندازی شد

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از روابط عمومی کمیته امداد، علی ملکپور با اعلام این خبر به رسانه‌های استان افزود:این سامانه به‌ منظور جلوگیری از پراکندگی ارائه خدمات نهادهای حمایتی با محوریت کمیته امداد راه‌اندازی شده است.

به گفته وی، توزیع عادلانه امکانات به ویژه امکانات مردمی از مهمترین دغدغه‌های نهادهای خدمت‌رسان است، که دست‌یابی به این مهم نیازمند ایجاد سامانه منسجم، یکپارچه و ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکپور افزود: سامانه سخا بزرگترین سامانه خَیر و احسان در کشور است که با مشخص کردن نیازمندان واقعی، زمینه ارتباط موثر را با تمام نیکوکاران، مووسسات خیریه، سازمان‌ها و مراکز نیکوکاری فراهم می‌کند.

وی اظهار داشت: در این سامانه اطلاعات نیازمندان، کمک‌های مومنانه نیکوکاران، مووسسات خیریه، نهادها، اماکن مذهبی، هیات‌ها و سازمان‌ها و برقراری ارتباط موثر با آنها فراهم شده است.

وی گفت: تجمیع سازمان‌یافته تمامی کمک‌های نیکوکاران و امکان انتخاب استان و شهرستان برای مساعدت و همچنین مساعدت براساس نیت نیکوکاران از جمله قابلیت‌های آن سامانه است.

ملکپور افزود: علاقمندان می‌توانند با ورود به این سامانه به آدرس Esakha.ir و با ثبت‌نام خیرین و تکمیل اطلاعات خواسته شده عضو این سامانه شوند.

وی، با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان ۴۳ میلیارد ریال به خانواده‌های زیرپوشش این نهاد در استان کمک شد، افزود: ۲۳میلیارد ریال از این میزان کمک مردمی و ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بنیاد مستضعفان بوده است.

به گزارش ایرنا، حدود ۱۰ درصد جمعیت استان چهارمحال و بختیاری زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.

برچسب‌ها شهرکرد چهارمحال وبختیاری کمیته امداد امام خمینی (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری کمیته امداد امام خمینی ره شهرکرد چهارمحال وبختیاری کمیته امداد امام خمینی ره کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: حاج عبدالعلی ملکپور پدر شهید محمد ملکپور به لقا الله پیوست.

وی افزود: مراسم تشیع و خاکسپاری وی امروز شنبه ۸ اردیبهشت در آرامستان شهر نقنه برگزار شد.

بیشتر بخوانید

تشییع و خاکسپاری ۸ شهید گمنام در چهارمحال و بختیاری

گفتنی است: محمد ملکپور یکــم بهمن،۱۳۳۷ در شهرستان بروجن به دنیا آمد. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند و سال ۱۳۵۹ ازدواج و صاحب یک دختر شد. به عنوان پاســدار در جبهه حضور یافت و نهم شهریور،۱۳۶۰ با سمت مســئول آموزش در بستان بر اثر اصابت گلوله به ســر، شهید شد. مزار او در گلستان شهدای شهر نقنه زادگاهش قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • چهارمحال و بختیاری از سه‌شنبه تحث تاثیر سامانه بارشی است