Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@15:27:15 GMT

گواردیولا به انگلیس بازگشت

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۵۱۸۷

گواردیولا به انگلیس بازگشت

پپ گواردیولا برای ازسرگیری تمرینات منچسترسیتی به انگلیس بازگشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، گواردیولا که در هفته های اخیر در اسپانیا بود، طبق اعلام منابع نزدیک به سیتیزن ها به جزیره بازگشته است.

مربی صاحب نام و موفق اسپانیایی بعد از آنکه کرونا به طور گسترده در انگلیس شیوع پیدا کرد و مسابقات لیگ برتر متوقف شد، مادرش را به خاطر ابتلا به کرونا ازدست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بلافاصله راهی زادگاهش شد تا در مراسم خاکسپاری مادرش، همراه با سایر اعضای خانواده باشد. بعد نیز به خاطر تعلیق مسابقات باشگاهی، در همانجا ماند اما وقتی باشگاه های انگلیسی موافقت خود را برای ازسرگیری تمرینات در گروه های کوچک اعلام کردند، او به محل کارش بازگشت.

طبق گزارش روزنامه دیلی میل، مربی 4 سال اخیر آبی های آسمانی هم اکنون در منچستر حضور دارد تا بر تمرینات تیمش نظارت کند.

باشگاه منچسترسیتی روز گذشته قبل از شروع تمرینات، اقدام به انجام تست کرونا کرد و به بازیکنان اطلاع داد بعد از 24 ساعت نتیجه تست ها مشخص خواهد شد تا آنگاه مجاز به حضور در تمرینات باشند.

انتهای پیام/ا

 

منبع: فارس

کلیدواژه: انگلیس لیگ برتر گواردیولا اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۵۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن

تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ از امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت) با ۱۸ بازیکن پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایسنا، تمرینات تیم ملی والیبال از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی کشورمان از پنجم اردیبهشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست ۱۸ بازیکن را اعلام کرد که ادامه تمرینات از امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت) با حضور آن‌ها پیگیری خواهد شد.

میلاد عبادی‌پور، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، علی رمضانی، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، امین اسماعیل‌نژاد، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، علیرضا فراهانی مصلح آبادی، متین احمدی، آرمان صالحی و محمدرضا حضرت‌پور بازیکنان معرفی شده از سوی موریس موتا پائز برای ادامه تمرینات هستند.

علی شفیعی نیز که در تمرین روز گذشته مصدوم شد، به کارهای درمانی می‌پردازد تا شرایطش برای ادامه تمرینات مشخص شود.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ ای به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • بازگشت سریع موعود از قطر: سلام پرسپولیس!
  • خبر خوب برای بایرن مونیخ: ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بازگشت + عکس
  • تیم ملی والیبال کامل شد
  • لژیونرها آمدند، تیم ملی والیبال کامل شد
  • ترکیب تیم ملی والیبال ایران کامل شد
  • عکس‌| تمرینات انفجاری «پادشاه» برای بازگشت!
  • تمرینات انفجاری«پادشاه» برای بازگشت!
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد