Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@07:59:32 GMT

چه کسانی از کلمه « حزب اللهی » میترسند؟

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۵۲۳۸

در کلام برخی خواص و به صورت خصوص در بخشهای خبری سیما کلمه « حزب اللهی » و « انقلابی » عوض شده و میشود. تکرار موضوع و تنوع مصدر این تغییر به حدی است که نمیتوان از کنار آن گذشت و به نظر میرسد که « جوان خط نگهدار » باید وارد عمل شود و شروع به پرسیدن سوال و مطالبه گری کند.

  در تاریخ جمهوری اسلامی بزنگاههایی هست که اگر « جوانان خط نگهدار » نباشند و فریاد نزنند « خط و خطوط » قاطی و « کودکان ریش سفید مدیر » خودکار بدست مشغول خط خطی کردن میشوند و « سرمشق های معلم دلسوز کشور » که در « دفتر مشق فرزندان » نوشته شده زیر خط خطی ها مدفون میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


   « دولت جوان حزب اللهی » از آن سرمشقهاست که در دیدار دانشجویی سال گذشته علارغم اشاره حداقلی و در پایان سخن رهبری، بسیار مورد توجه قرار گرفت و در کنار مفهوم راهبردی « حلقه های میانی » از اهم مسائل دیدار سال پیش بود.
   همین مفهوم در سخنرانی امسال نیز بسیار پررنگ تر مطرح شد و به عبارتی دال مرکزی سخنان رهبری بود و به عنوان « علاج مشکلات کشور » به آن اشاره شد. اما در این میان اتفاقی عجیب افتاده و می افتد. در کلام برخی خواص و به صورت خصوص در بخشهای خبری سیما کلمه « حزب اللهی » و « انقلابی » عوض شده و میشود. تکرار موضوع و تنوع مصدر این تغییر به حدی است که نمیتوان از کنار آن گذشت و به نظر میرسد که « جوان خط نگهدار » باید وارد عمل شود و شروع به پرسیدن سوال و مطالبه گری کند.
   شاید در نگاه اول اهمیت این اهتمام روشن نشود و یا حتی تعبیر به « سخت گیری » و « مته به خشخاش گذاشتن» از آن شود ولی با نگاه عمیق تر به جنگ ادراکی نهفته در این تغییر، حقیقت، خودش را نشان میدهد.
   همه ناظران بصیر میدانند که « انقلابی بودن » نیز با تدبیر و تکرار رهبری و مصداق سازی جوانان مومن بر سر زبانها مانده است، تا آنجا که لیبرالها و سست عنصرهای وطنی هم به آن طمع کرده و خود را انقلابی مینامند. براستی اگر دولت لیبرال برجام بدست و مجلس کم کار و غیر شفاف که کوس رسوایی سلفی ها و استیضاح های چند باره و بی نتیجه اش در کنار پدیده « پس گرفتن امضاهایش » معروف است ادعای انقلابی بودن دارند، دیگر از این آش شور و شهر شلوغ برای انقلابی گری واقعی چه میماند.
   اما « حزب اللهی » بودن آنقدر روشن و تیز است که براحتی نمیتوان آنرا مصادره کرد. براستی مذاکره کنندگان با قاتلین حاج قاسم و اصرار کنندگان بر برجام میتوانند خود را « حزب اللهی » بنامند؟ آیا بانیان تصویب بیست دقیقه ای برجام و تبدیل مجلس 290 نفره به مجلس 1 نفره میتوانند؟ آیا کسانی که فضای مجازی را به بهانه کلمه مقدس آزادی به محل تاخت و تاز انواع فساد و فاسدین تبدیل کرده اند و بانی قطعی پرپر شدن جوانان در این فضا هستند چطور؟ و حتی کسانی که حوزه تکنولوژی را به جای هدایت به سمت مسائل راهبردی در « شبکه سازی های خدماتی » خلاصه میکنند.
   فصل دیگر این سوالات مربوط به کسانی است که خود احساس تکلیف میکنند، خواب میببند! و خود را ناجی کشور میدانند. پس از این همه سال از انقلاب و تجربه های انباشته هنوز بک فرایند اقتباس شده از ارزشهای اسلامی برای ورود به انتخابات، گفتمان سازی نشده است. مسئولیت در نظام اسلامی محل جهاد دائم، حضور شبانه روزی در کنار مردم و عرصه ساده زیستی و نزدیکی به سبک زندگی طبقه متوسط است و باید جایگاهی باشد که همه از ورود در فرایند ثبت نام برای آن احتراز داشته باشند و با اصرار و تکلیف علمای ربانی و مردم، وارد آن شوند که این شیوه کارگزاران شهید و امام موحدین علیه الصلوه و السلام است. نه اینکه از همه طرف اخبار ورود این آقا و آن آقا و برنامه ریزی های جدی برای انتخابات بگوش برسد گه در این صورت حتی اگر منجر به اثربخشی شود این اثربخشی محدود و غیررضایت بخش برای مردم خواهد بود.

  دولت جوان حزب اللهی براحتی قابل مصادره نیست و حزب اللهی بودن بسختی قابلیت دزدیده شدن دارد و تلاش برای تحریف آن به شدت معنا دار و قابل درک است. این اصطلاح نورانی برگرفته از قرآن و با چسبندگی فوق العاده به حقیقت خود و احتمال کم دست مالی و جازدن کسانی است که بخشی یا همه کارنامه شان را در دوری از آن تعریف کرده اند و الان چون حس کرده اند که اینجا آبی گرم میشود به آن اقبال نشان میدهند.
باز در این مورد خواهم نوشت...
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جمهوری اسلامی کلام جوانان برجام حزب اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۵۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو

الاهلی در ادامه هفته بیست و یکم لیگ امارات با نتیجه دو بر یک العین را شکست داد.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و یکم لیگ امارات یک بازی برگزار شد.

در این بازی الاهلی که سعید عزت‌اللهی را در ترکیب اصلی خود داشت به مصاف تیم آماده العین با هدایت کرسپو رفت.

الاهلی توانست در این بازی با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند و سه امتیاز ارزشمند را کسب کند.

سعید عزت اللهی در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و در دقیقه ۸۲ تعویض شد.

الاهلی با پیروزی که در این بازی به دست آورد جایگاه خود را در رده دوم جدول رده‌بندی مستحکم تر کرد البته فاصله این تیم با الوصل صدرنشین ۹ امتیاز است این در حالی است که تا پایان لیگ تنها ۶ هفته دیگر باقی مانده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ◄ کاربرد کلمات و عبارات حمل و نقلی در متون و اشعار فارسی
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری
  • چه کسانی پلیس را ترور می‌کنند؟
  • برنامه دیت دختران و پسران حزب اللهی
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • شهید مطهری به واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود/ در برابر مخالفین با سعه‌صدر و حُسن‌خلق رفتار می‌کرد