Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@19:49:15 GMT

آمادگی بهزیستی برای دریافت فطریه در روز عید فطر

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۵۴۷۰

آمادگی بهزیستی برای دریافت فطریه در روز عید فطر

ایسنا/قم مدیر کل بهزیستی استان قم از آمادگی این اداره کل جهت جمع آوری زکات فطره در روز عید سعید فطر خبر داد.

دکتر مهدی پهلوانی مدیرکل بهزیستی استان قم در گفت و گو با ایسنا، با عرض تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنین روزه دار با اشاره به فتاوای مراجع عظام تقلید مبنی بر امکان پرداخت زکات فطره به سازمان بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی استان قم به عنوان واسطه خیر بین نیازمندان واقعی و جامعه هدف خود و خیرین و مردم نوع دوست استان همچون سنوات گذشته آماده دریافت زکات فطره ، کفارات و نذورات مردمی است و طبق هماهنگی صورت گرفته از طریق استانداری و فرمانداری قم امسال نیز این برنامه با نظم و هماهنگی خاصی توسط سازمان بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام (ره) بصورت منسجم انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل بهزیستی استان قم با اشاره به محدودیت های موجود بخاطر بیماری کرونا و همچنین عدم برگزاری نماز عید در حرم مطهر ، مصلی و مسجد مقدس جمکران و برگزاری نماز در برخی مساجد استان افزود : صندوق های جمع آوری مشترک دو نهاد حمایتی (کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی ) به صورت واحد در این مساجد مستقر می باشد و مردم شریف و مومنین معزز می توانند زکات فطره ، کفارات و نذورات خود را از این طریق پرداخت نمایند .
دکتر پهلوانی خاطرنشان کرد: براساس فتوای مراجع تقلید، مؤمنان روزه‌دار می‌توانند زکات اموال و زکات فطره خود را به سازمان بهزیستی که متولّی نگهداری و حمایت از افراد دارای معلولیت، ایتام و کودکان و زنان بی سرپرست و آسیب دیدگان اجتماعی است پرداخت کنند و جهت سهولت پرداخت زکات فطره و رعایت ضوابط و الزامات کرونایی کد دستوری #9090*741* و شماره کارت 2588-7618-9570-6367  مشارکتهای مردمی بهزیستی قم نیز جهت پرداخت آسان فطریه درنظر گرفته شده است ، همچنین کلیه مراکز بهزیستی در سطح استان در روز عید و روزهای بعد از عید آماده دریافت مبالغ مذکور و هدایای نقدی و غیرنقدی مردمی می باشند .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سازمان بهزیستی بهزیستی استان قم سازمان بهزیستی زکات فطره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم گفت: شهرداری قم در نظر دارد، صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان را به منظور تحقق شعار سال تشکیل دهد.

علی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: دو مجتمع سرمایه گذاری با کاربری مسکونی – تجاری سال ۱۴۰۲ تکمیل شد که یکی در بلوار پیامبر اعظم (ص) و یکی دیگر در بلوار غدیر است.

وی افزود: برای سال ۱۴۰۳ نیز دو مجتمع یکی در بلوار پیامبر اعظم (ص) و یکی در بلوار امام رضا (ع) در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم خاطرنشان کرد: امید است که سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم با توجه به شعار سال که رهبر انقلاب انتخاب کردند بتواند در تولید مسکن مشارکت داشته باشد.

رمضانی تصریح کرد سازمان در بلوار امام رضا (ع) و در یک مجموعه ۲۰۰ واحدی شراکت دارد و مجتمع‌هایی که در بلوار پیامبر اعظم (ص) است هرکدام ۱۰۰ واحد را شامل می‌شوند.

وی گفت: ۶ بلوک دیگر در مجموعه ۴۸ هکتاری پردیسان وجود دارد که برای سال ۱۴۰۳ جذب سرمایه گذار انجام می‌شود.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم عنوان کرد: در سایت ۴۸ هکتاری بر اساس نقشه‌ها و ابعاد، هرکدام از زمین‌ها حداقل ۷۰ یا ۸۰ واحد محصول خواهند داشت و نیاز پردیسان برای واحدهای تجاری را تأمین می‌کند.

رمضانی تاکید کرد: سال گذشته یک بلوک در بلوار پیامبر اعظم (ص) به مجموعه‌های فرهنگی در قالب موزه دین و زندگی تحویل داده شد و این مجموعه هم اکنون در حال گرفتن پروانه و تأیید نقشه‌هایش است.

وی گفت: در خصوص مجموعه‌های ورزشی، مجموعه‌ای مختص بانوان آماده شده تا بتوان در بوستان نجمه آن را به بهره برداری رساند.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم با بیان اینکه سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم تصمیم دارد یک صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان ایجاد کند اظهار کرد: هدف این است که مردم بتوانند در پروژه‌های شهری مانند ساخت بدنه خیابان جعفر طیار (ع) مشارکت کنند.

رمضانی اضافه کرد کرد: این اقدام یک مسیر جدید در مدیریت شهری برای استفاده از سرمایه‌های مردم و ایجاد زمینه مشارکت اقتصادی برای شهروندان است.

وی ادامه داد: این صندوق‌ها بر اساس قانون درآمد پایدار شهرداری‌ها ایجاد می‌شود و می‌تواند جذب سرمایه از اشخاص حقیقی و حقوقی داشته باشد.

کد خبر 750858

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰ درصدی زکات در مهران
  • دریافت مشاوره شیردهی با چشیدن طعم شیرین مادری
  • صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • معمای وام ازدواج ۱۴۰۳ چگونه حل می‌شود؟