Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به صدور مجوز ساخت ۲ پروژه آب شیرین‌کن در شهرستان عسلویه گفت: با اجرای ۲ پروژه آب شیرین‌کن به ظرفیت تولید ۱۰ هزار مترمکعب در شبانه‌روز مشکل تامین آب شهرها و روستاهای عسلویه برطرف می‌شود. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، مهرداد ستوده  ظهر امروز در بررسی وضعیت آبرسانی به شهرستان عسلویه با تاکید بر تسریع در اجرای طرح‌های آبرسانی اظهار داشت: پروژه‌های آب‌شیرین‌کن در راستای تامین آب آشامیدنی روستاها و شهرهای استان بوشهر برای تمام نقاط تدوین و عملیاتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از تلاش شرکت آب و فاضلاب در تامین آب آشامیدنی مناطق مختلف افزود: وضعیت آبرسانی در استان بوشهر نسبت به سال‌های گذشته با تلاش شبانه‌روزی شرکت آبفا بهبود یافته که با تکمیل پروژه‌های در دست ساخت این وضعیت به حد مطلوب می‌رسد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از  صدور مجوز ساخت 2 پروژه آب شیرین‌کن در شهرستان عسلویه  خبر داد وگفت: با اجرای 2 پروژه آب شیرین‌کن به ظرفیت تولید 10 هزار مترمکعب در شبانه‌روز مشکل تامین آب شهرها و روستاهای عسلویه برطرف می‌شود.

ستوده با تاکید بر رفع مشکلات جانمایی و معارض در اجرای پروژه آب شیرین‌کن عسلویه افزود:تسریع در اجرای پروژه‌های آبرسانی، کاهش پیک مصرف آب، ساماندهی انشعابات غیرمجاز آب در روستاها و تجهیز تیم‌های رسیدگی به مشکلات آب مردم  مورد توجه قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز با اشاره به اجرای پروژه‌های آبرسانی افزود: برای گذر از بحران آب در شهرها و روستاها همکاری مشترکان آب در مدیریت مصرف و صرفه‌جویی امری مهم و ضروری است.

عبدالحمید حمزه‌پور با قدردانی از همکاری دهیاران در امر حل مشکلات روستاهای عسلویه خاطر نشان کرد: جمع آوری انشعاب غیرمجاز و ساماندهی آنها  و پرداخت قبوض آب بهاء مصرفی از تاکیدات دهیاران عسلویه است که مورد توجه قرار دارد.

وی، از افزایش انتقال آب از خط آبرسانی کوثر به عسلویه خبر داد و افزود: 10 لیتر بر ثانیه از خط کوثر به منابع آب آشامیدنی شهرستان عسلویه افزوده شده و سرانه مصرف آب در این شهرستان از 310 لیتر به 340 لیتر افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر استفاده از  آب محلی را یکی دیگر از پروژه‌ها برای تامین آب عسلویه دانست و گفت: در این راستا 2 حلقه چاه آب وارد مدار شده و تلاش می‌شود تا آب سد اخند به شبکه آبرسانی انتقال یابد.

حمزه‌پور از  صدور مجوز 2 پروژه آب شیرین‌کن 5 هزار متر مکعبی در عسلویه خبر داد و بیان کرد: برای  تامین آب شهرها و روستاهای عسلویه پروژه آب شیرین‌کن شهری و روستایی تدوین شده که در مجموع به ظرفیت تولید 10 هزار مترمکعب اجرایی می‌شود.

بزرگترین پروژه آبرسانی استان بوشهر با سرمایه گذاری 2800 میلیارد ریال افتتاح می‌شود اعتبارات آبرسانی استان بوشهر افزایش یافت 425 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های آبرسانی بوشهر اختصاص یافت

وی افزود: آب شیرین‌کن شهری در عسلویه و روستایی در  روستای هاله ساخته می‌شود و پس از انتخاب سرمایه‌گذار سال آینده وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام/190

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروژه آب شیرین کن روستاهای عسلویه شهرستان عسلویه استان بوشهر تامین آب شرکت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۷۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان

همایون فرخی مجری پروژه آبرسانی شهر کرمانشاه با اشاره به آغاز فرآیند تعمیرات، اورهال و نصب برخی از تجهیزات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان که هم در تصفیه‌خانه و هم در خط انتقال توسط شرکت آب منطقه‌ای در حال انجام است، گفت : این اقدامات را از ۱۹ فروردین آغاز کردیم و تلاش می‌کنیم تا پایان اردیبهشت انجام شود.

به گفته مجری پروژه آبرسانی به شهر کرمانشاه، پیش از این، از محل این پروژه حدود دو هزار لیتر در ثانیه آب برای شهر کرمانشاه تامین می‌شد که با انجام این اقدامات و نصب تجهیزات جدید این میزان تا ۲۳۰۰ لیتر در ثانیه افزایش می‌یابد.

فرخی تاکید کرد: این اورهال باید به صورت منظم و سالانه به منظور ارتقاء بهره‌برداری از این خط تامین آب انجام شود.

وی به مجموع پروژه آبرسانی به شهر کرمانشاه از سد گاوشان نیز اشاره کرد که با هدف تامین بلندمدت آب شهر کرمانشاه توسط شرکت آب منطقه‌ای اجرا شد و چنانچه قرار باشد به نرخ امروز چنین پروژه بزرگی همراه با خط انتقال (به طول ۷۳ کیلومتر) و تصفیه‌خانه را اجرا کنیم، بین سه تا چهار هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مجری پروژه آبرسانی به شهر کرمانشاه از اهمیت این پروژه برای تامین آب شرب شهر کرمانشاه یاد کرد و افزود: از سال ۱۳۹۱ آب این طرح به صورت اضطراری وارد مدار تامین آب شهر کرمانشاه به میزان حدود ۷۰۰ لیتر در ثانیه شد و این میزان به تدریج افزایش یافت.

فرخی خاطرنشان کرد: اگرچه این پروژه طی بیش از ۱۰ سال اخیر به صورت اضطراری وارد مدار شده و بخشی از آب شرب شهر کرمانشاه را تامین می‌کند، اما لازم است تکلیف بهره‌بردار آن به منظور استفاده بهینه از ظرفیت این پروژه عظیم مشخص شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۵۲۰۰ روستا ظرف دو سال انجام شده است
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • امام تعمیرات پروژه آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود