Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان سابق منچستریونایتد از رقیب دیرینه تیمش به عنوان سخت ترین حریف خود در روزهای فوتبال بازی کردن یاد کرد. 

طرفداری- رایان گیگز، آرسنال اواخر دهه 90 را سخت‌ ترین حریف خود معرفی کرده است.

به گزارش میرر، اسطوره ولزی منچستریونایتد بیش از دو دهه برای تیمش بازی کرد و مقابل تیم های قدرتمندی همچون بلکبرن، نیوکاسل، لیورپول، چلسی و منچسترسیتی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما توپچی ها بیش از بقیه در نظر گیگز سر سخت بودند. 

آن تیم (آرسنال فصل 99-1998) تیم با تجربه ای بود. پنج دفاع معروف تیم در عقب زمین بازی می کردند ولی جلوی آن ها هر نوع بازیکنی وجود داشت. آن ها قدرت و سرعت داشتند، دنیس برکمپ خلاقیت خود را به تیم اضافه می کرد و نیکولاس آنلکا گلزن تیم بود. با تو (گری نویل) موافق هستم، آن ها سخت ترین حریف بودند. چلسیِ ژوزه (مورینیو) هم به طرز دیگری سر سخت بود؛ آن ها فرصت طلب بودند و به سختی می شد به دروازه آن ها رسید ولی هر کاری از دست آرسنال بر می آمد. آن ها مثل ما می توانستند بازیسازی کنند و ضد حمله بزنند. از خط دروازه گرفته تا برکمپ و آنلکا خیلی قوی بودند. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ترین حریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شمس آذر قزوین بعد از ظهر سه شنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر توانست با نتیجه۲ بر یک از سد پیکان تهران عبور کند.

در این بازی که از ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، شمس آذر توانست با گلهای پوریا سرآبادانی و حسین گودرزی پیکان را شکست دهد.

گفتنی است این بازی با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگران قزوینی برگزار شد.

کد خبر 6093466

دیگر خبرها

  • خالد آبادی: انشاالله این ۵ فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم