Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:12:05 GMT

داروخانه هلال احمر سیرجان رتبه اول حوزه رشد عملکرد را گرفت

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۷۷۳۳

داروخانه هلال احمر سیرجان رتبه اول حوزه رشد عملکرد را گرفت

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، رضا فلاح در نشست کمیته توسعه دارویی هلال احمر استان کرمان افزود: داروخانه هلال احمر سیرجان با توجه به رشد عملکرد بسیار عالی در سال ۱۳۹۸ در بین داروخانه های هلال احمر استان موفق به کسب رتبه اول شده است. 

رضا فلاح در این جلسه بر افزایش و گسترش تعامل داروخانه های هلال احمر استان با بیماران، پزشکان، شرکت های پخش دارو و دانشگاه های علوم پزشکی تاکید کرد و گفت: تعیین راهکارهای مختلف جهت تامین هزینه های دارویی بیماران بی بضاعت و کم بضاعت که به داروخانه های هلال احمر مراجعه می کنند، در اولویت برنامه های جمعیت هلال احمر کرمان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ارتقاءکیفیت ارائه خدمات به بیماران و مردم باید در سال جدید بطور جدی پیگیری شود و بدهی سازمان ها بیمه گر و دانشگاه های علوم پزشکی بطور جدی پیگیری شود.

نخستین نشست توسعه کمیته دارویی هلال احمر کرمان در سال جاری با حضور مدیرعامل، جمعی از معاونین و مدیران داروخانه های هلال احمر شهرستان های کرمان، سیرجان و رفسنجان به میزبانی جمعیت هلال احمر سیرجان برگزار شد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران داروخانه های هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدرضا مظهری افزود: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه ها است و فقط حمل دارو با ابلاغ این آئین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این آئین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز می‌شود.

مظهری افزود: توزیع دارو بر بستر اینترنت به زودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت آغاز می‌شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیک‌ترین داروخانه به محل سکونت می‌توانند داروی خود را سریع‌تر دریافت کنند.

کد خبر 6090389 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • بلای وحشتناکی که یک قرص به ظاهر ساده بر سرتان می‌آورد
  • بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید
  • فارس رتبه اول کشور در کشت گیاهان دارویی
  • غیر قانونی بودن سبدفروشی دارو توسط شرکت‌های پخش
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس