Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@14:54:48 GMT

فطریه امسال برای هر نفر چقدر است ؟

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۸۰۸۴

فطریه امسال برای هر نفر چقدر است ؟

کانال فقه و احکام رهبری میزان زکات فطره بر اساس نظر رهبر معظم انقلاب را اعلام کرد.

کانال فقه و احکام رهبر معظم انقلاب اسلامی دقایقی پیش در شبکه‌ مجازی به‌نشانی (leader_ahkam@) جدیدترین استفتائات معظم‌له را مبلغ و مقدار فطریه امسال منتشر کرده است.

سؤال: مبلغ و مقدار فطریه برای هر نفر چه مقدار است و چه چیزی باید به عنوان فطریه پرداخت شود؟

جواب: مکلف باید برای خودش و کسانی که نان خور او هستند، هر نفری یک صاع (تقریباً سه کیلو) گندم یا جو یا خرما یا کشمش یا برنج یا ذرت و مانند این ها به مستحق بدهد و اگر پول یکی از این ها را هم بدهد کافی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(مبلغ زکات فطره برای سال 1399 شمسی مطابق سال 1441 قمری، بر مبنای قیمت گندم، مبلغ 10 هزار تومان است)/

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید واسعی یک بازی پس از نمایش درخشانی که در دیدار لیگ برتری مقابل فولاد خوزستان داشت و موفق شد گل سه امتیازی بزند، دیروز هم در جام حذفی عملکرد موثری در بازی با پیکان ارائه داد و توانست پاس گل جلال‌الدین علی‌محمدی را بدهد و در پنالتی‌ها هم یک ضربه عالی بزند.

این بازیکن که هفته قبل با انرژی مضاعف در دیدار مقابل فولاد خوزستان و تیم سابقش پا به زمین گذاشت، توانست مرد اول زمین در این مسابقه حساس لقب بگیرد و ستاره مس رفسنجان باشد و گل ارزشمندی بزند که این روند دیروز هم برابر پیکان ادامه یافت.

سعید واسعی که دوران متفاوتی از فولاد را زیر نظر محرم نویدکیا سپری می‌کند و در 6 دیدار قبلی دو گل زده و روی دو گل موثر بود، دیروز هم در مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر پیکان توانست پاس گل بدهد و پنالتی خود را هم با شوت محکم و دیدنی تبدیل به گل کند.

این بازیکن چپ پا امیدوار است روند خوبی که همراه با مس رفسنجان دنبال کرده را تا پایان فصل داشته باشد و دوباره در فوتبال ایران خودنمایی کند.

دیگر خبرها

  • پیش بینی برداشت افزون بر ۶ هزار تن غلات در گراش
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت
  • حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه