Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:35:51 GMT

فطریه در خراسان رضوی به صورت مجازی پرداخت شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۸۹۲۶

فطریه در خراسان رضوی به صورت مجازی پرداخت شود

حبیب‌الله آسوده در گفتگو با خبرنگار مهر، در ارتباط با نحوه دریافت فطریه در مناطق مختلف خراسان رضوی، گفت: در تعیین این مسئله ائمه جماعت و سازمان تبلیغات نیز دخیل هستند و کمیته امداد درواقع دبیر اجرایی این امر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی افزود: با توجه به اینکه نماز عید فطر در مساجد برگزار خواهد شد، می‌توان پایگاه‌های دریافت فطریه را نیز در همان محل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال کرد تا افراد پس از شرکت در نماز، به پرداخت فطریه خود نیز بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسوده ضمن اشاره به سو استفاده‌هایی که ممکن است از بحث فطریه توسط افراد سودجو صورت گیرد، تاکید کرد: از مردم خراسان رضوی خواهش می‌کنیم که نسبت به شماره حساب‌هایی که در فضای مجازی برای دریافت فطریه اعلام می‌شود، بی‌تفاوت باشند و برای هر شهرستان تنها یک شماره حساب آن هم از طرف نهادهای مربوطه اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین جهت تسهیل روند پرداخت فطریه برای مردم و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، کدهایی در نرم‌افزارهای تلفن همراه در نظر گرفته شده است تا افراد بتوانند به صورت مجازی به این امر بپردازند و توصیه ما نیز اقدام به پرداخت فطریه از همین طریق است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی در انتها ابراز کرد: به تمام شهرستان‌ها تاکید شده است که لیست نیازمندان و مشمولین دریافت سهم فطریه را از پیش تهیه کنند تا به محض دریافت فطریه‌های مردم، مبالغ مورد نظر به دست افراد نیازمند برسد.

کد خبر 4929366

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد فطریه کمیته امداد امام خمینی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا کمک به نیازمندان بیرجند ایلام مواسات زلزله ماه مبارك رمضان دریافت فطریه خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۸۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: انتظار این است که وزش باد به صورت لحظه‌ای شدت بگیرد و همراه با گرد و خاک باشد که در این صورت احتمال بروز خسارت نیز وجود دارد.

زهرا آهنگرزاده افزود: هفته آینده حداقل دمای شبانه تا اواسط هفته در اکثر مناطق خراسان رضوی کاهش تدریجی خواهد داشت.

 کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین میزان بارندگی در خراسان رضوی طی دیروز را جغتای با ۴.۷ میلی متر داشت و روز گذشته باران در شهرستان‌های مشهد، قوچان، درگز، فریمان، تایباد، کلات و سرخس بارید.

 

دیگر خبرها

  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • آفت ملخ در تاغزارهای چند شهرستان خراسان رضوی طغیان کرد
  • بازیگر ایرلندی برای حمایت از فلسطین تهدید شد/ خطر شغلی در پیش است
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است
  • ادامه وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی
  • وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت