Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه کبودراهنگ با بیان اینکه «مواسات» یعنی هیچ مردی دغدغه معاش خانواده‌اش را نداشته باشد گفت: وقتی مردم می‌بینند مسئولی بدون تبعیض به مردم کمک می‌کند، رغبت بیشتری برای کمک پیدا می‌کنند که باید این صحنه‌های زیبا را قدر دانست.

حجت‌الاسلام نقی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظار کرد: مردم و نهادهای شهرستان کبودراهنگ در مسیر مواسات قرار دارند و این اقدامات تا عید فطر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طلاب و ائمه جمعه، افراد جامعه را خواهر و برادر دینی خود می‌دانند بنابراین برای کاهش مشکلات آنها هر کاری می‌کنند گفت: تلاش ما در زمایش مواسات این است هیچ مردی دغدغه نان برای خانه نداشته باشد.

امام جمعه کبودراهنگ تصریح کرد: وقتی مردم می‌بینند مسئولی بدون تبعیض به مردم کمک می‌کند، رغبت بیشتری برای کمک پیدا می‌کنند که باید این صحنه‌های زیبا را قدر دانست.

وی با شرح برخی اقدامات قرارگاه مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در شهرستان کبودراهنک گفت: با کمک مبلغان در منطقه جامعه آماری نیازمندان شناسایی و نیازمندان واقعی که زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی هم نبودند، غربالگری شدند تا بسته غذایی و معیشتی به دست آنها برسد.

باقری با بیان اینکه از دهیاری‌ها و شوراهای روستا، مغازه‌داران و صنف سبزی‌فروشان برای شناسایی نیازمندان کمک گرفتیم افزود: در سامانه‌ای همه اسامی را متمرکز کردیم و سعی کردیم بسته‌ها را به مساوات و بدون تبعیض توزیع کنیم.

وی با تقدیر از افرادی که غسل، کفن و دفن کرونایی‌ها را انجام دادند و خیرینی که به مثابه جهادگر واقعی پیشقدم شدند، تشکر کرد و گفت: نیازمندان را به این خیرین معرفی می‌کنیم تا رسیدگی لازم را انجام دهند.

امام جمعه کبودراهنگ افزود: هنگام سرکشی به خانه‌ای رفتیم که تلویزیون نداشت و موکت زیر پای خانواده بسیار مندرس بود، این موضوع را به گوش یک خیر رساندیم، تا شنید، بلافاصله برای این خانواده فرش و موکت تهیه کرد.

وی گفت: بعد از عید فطر فضای احسان و همدلی باید ادامه یابد و کار سخت بعد از این ایام شروع می‌شود لذا باید با جدیت این مسیر را ادامه دهیم.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: خانواده عید فطر همدان امام جمعه کبودراهنگ مواسات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۹۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دادستان عمومی و انقلاب کاشمر گفت: عامل تیراندازی و قتل شب گذشته در شهر کاشمر صبح امروز با تلاش عوامل انتظامی در این شهر دستگیر شد.   حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده افزود: دیشب حدود ساعت ۲۲ مردی ۳۲ ساله با استفاده از سلاح وینچستر اقدام به تیراندازی و قتل مردی ۳۹ ساله در کاشمر کرد.   وی ادامه داد: صبح امروز با تلاش عوامل انتظامی قاتل در شهر کاشمر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.   دادستان کاشمر گفت: تحقیقات در خصوص انگیزه و علت این قتل آغاز شده است و پس از پایان تحقیقات اطلاع رسانی خواهد شد.   جمعیت شهرستان کاشمر بر اساس آمار خدمات رسانی مراکز بهداشت شهرستان ۱۶۳ هزار نفر اعلام شده است که حدود ۱۱۰ هزار نفر در شهر کاشمر و بقیه در شهر فرگ قلعه و ۲۵ روستای این شهرستان سکونت دارند.   مرکز شهرستان کاشمر در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • گفت‌و‌گو با مردی که برای نجات جان دختر بچه‌ای وارد رودخانه خروشان شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که «کمجان» را زنده کرد/ دیدار با سیروس زارع که زندگی‌اش را وقف نجات یکی از تالاب‌های کشورمان کرده است
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • سلطان سلجوقی چگونه در طرشت زمین‌گیر شد؟
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ