Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اعلام کرد: استان در حال حاضر از مرحله کنترل ویروس کرونا عبور کرده و در مرحله مهار آن قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسن جعفری در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی که امروز در محل سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه خراسان رضوی وضعیت بسیار خوبی در مقابله با ویروس کرونا دارد، اظهار کرد: در نتیجه همه تلاش‌های صورت گرفته در خصوص کرونا، امروز استان از مرحله کنترل عبور کرده و در مرحله مهار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر از کادر درمان و مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، افزود: انتظار داریم مردم بزرگوار خراسان رضوی همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و همکاری خود را در این زمینه تدوام ببخشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در ابتدای تشکیل ستاد کرونا نگرانی‌های بسیاری در خصوص این استان وجود داشت اما امروز به لطف امام رضا(ع) و همه تلاش‌های صورت گرفته نسبت به بسیاری از استان‌ها در وضعیت مطلوبی قرار داریم.

جعفری در حاشیه این جلسه به برخی از مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای خراسان رضوی پرداخت و افزود: با توجه به بازگشایی قریب‌الوقوع حرم مطهر، طرح‌هایی در ارتباط با داخل و خارج از حرم رضوی در جلسه مطرح و تمهیداتی در این رابطه در نظر گرفته شد و این آمادگی وجود دارد تا بعد از اعلام، زائرین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به حرم مطهر تشرف پیدا کنند.

آغاز فعالیت باشگاه‌های ورزشی

وی با اشاره به اینکه در ارتباط با از سرگیری مجدد  برخی از برنامه‌های ورزشی از جمله باشگاه‌های بدنسازی درخواست‌هایی مطرح شد، بیان کرد: در این راستا با توجه به شرایط و رعایت پروتکل‌های بهداشتی قرار شد این باشگاه‌ها فعالیت خود را از سر بگیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: مقرر شد 25 نقطه‌ روباز که در شهرستان مشهد برای برگزاری مراسم شب‌های قدر در نظر گرفته شده بود، برای برگزاری نماز عید فطر هم مورد استفاده قرار بگیرند.  

جعفری در رابطه با دیگر مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا ادامه داد: بازگشایی رستوران‌ها و رستوران‌های هتل‌ها در دستور کار ستاد امروز بود که با توجه به بازگشایی هتل‌ها و مسافرخانه‌ها در مشهد مقدس، دغدغه‌ای در این رابطه وجود ندارد.

وی در حوزه صدا و سیما گفت: در این جلسه قرار شد صدا و سیمای استان ضمن توصیه رعایت بهداشت فردی به زائران، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آموزش نحوه تشرف به حرم در شرایط فعلی را به صورت گام به گام مشخص کرده و به مردم ارائه کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: در مورد آغاز فعالیت روزبازارها و نمایشگاه‌ها تصمیم گرفته شد که بعد از بررسی کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی و در صورتی که در جلسه بعدی ستاد ملی کرونا در مورد آن‌ها تصمیم گیری نشد، در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/ 70068

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی ویروس کرونا مشهد نماز عید فطر معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی حسن جعفری امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی رعایت پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا معاون سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۹۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، «شریفی» مدیرکل دفتر امور فنی و عمرانی، «برامکی» مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها، «سراجی» مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌ها و «عباسی» سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در برنامه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت «سامد» از طریق شماره تلفن ۱۱۱ پاسخگوی مطالبات مردم استان بودند.   «شیوا خوش‌نسب» مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی هم در این برنامه با سرپرستان خانوار بانو درباره مطالبات مطرح شده در حوزه‌های عمرانی، مسکن، طرح نهضت ملی مسکن و طرح‌های روستایی، گفتگو کرد.   طی برنامه حضور مدیران حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در سامانه سامد، ۱۵۰ تماس در حوزه شهری، روستایی، مدیریت بحران و فنی و عمرانی برقرار شد.

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم