Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@05:54:38 GMT

خراسان‌رضوی در مرحله مهار ویروس کرونا قرار دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۹۸۷۲

خراسان‌رضوی در مرحله مهار ویروس کرونا قرار دارد

حسن جعفری روز سه‌شنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در خراسان رضوی، افزود: در این استان از وضعیت بسیار خوبی در مقابله با ویروس کرونا برخوردار هستیم و انتظار داریم مردم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و همکاری خود را در این زمینه تدوام بخشند.
وی ضمن قدردانی از زحمات کادر درمانی و بهداشتی، ادامه داد: در ابتدای تشکیل ستاد کرونا نگرانی‌های بسیار در این استان وجود داشت اما امروز با عنایت حضرت امام رضا (ع) و همه تلاش‌های صورت گرفته نسبت به بسیاری از استان‌ها در وضعیت مطلوبی قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به بازگشایی قریب‌الوقوع حرم مطهر رضوی، طرح‌هایی در ارتباط با داخل و خارج از حرم حضرت امام رضا (ع) مطرح و تمهیداتی در این زمینه در نظر گرفته شد و این آمادگی وجود دارد تا بعد از اعلام، زائران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به حرم مطهر رضوی تشرف پیدا کنند.
وی با بیان اینکه در ارتباط با ازسرگیری مجدد برخی برنامه‌های ورزشی از جمله باشگاه‌های بدنسازی نیز درخواست‌هایی مطرح شد، افزود: در این راستا با توجه به شرایط و رعایت پروتکل‌های بهداشتی قرار شد این باشگاه‌ها فعالیت خود را از سر گیرند.
جعفری ادامه داد: همچنین مقرر شد ۲۵ نقطه‌ روباز که در شهرستان مشهد برای برگزاری مراسم شب‌های قدر در نظر گرفته شده بود، برای برگزاری نماز عید فطر هم مورد استفاده قرار گیرند.
وی گفت: بازگشایی رستوران‌ها و رستوران‌های هتل‌ها در دستور کار ستاد امروز بود که با توجه به بازگشایی هتل‌ها و مسافرخانه‌ها در مشهد، دغدغه‌ای در این زمینه وجود ندارد.
 معاون استاندار خراسان رضوی افزود: همچنین در جلسه امروز مقرر شد، صدا و سیمای استان ضمن توصیه رعایت بهداشت فردی به زائران، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آموزش نحوه تشرف به حرم مطهر رضوی در شرایط فعلی را به صورت گام به گام مشخص کرده و به مردم ارائه کند..
وی در باره آغاز فعالیت روزبازارها و نمایشگاه‌ها نیز ادامه داد: مقرر شد این موضوع بعد از بررسی کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی و در صورتی که در جلسه بعدی ستاد ملی کرونا در مورد آن‌ها تصمیم گیری نشد، در دستور کار قرار گیرد.

بر اساس آخرین آمار رسمی تا ۳۰ اردیبهشت ۱۲۴ هزار و ۶۰۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به هفت هزار و ۱۱۹ نفر رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد استانداری خراسان رضوی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد استانداری خراسان رضوی ویروس کرونا مشهد استانداری خراسان رضوی ویروس کرونا خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6091380

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • ۵۰ تشکل کارگری خراسان رضوی فعالیتی ندارند
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز