Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@03:15:04 GMT

کارخانه فراهم آوری محصولات گوشتی تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۹۹۴۳

کارخانه فراهم آوری محصولات گوشتی تعطیل شد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در بازرسی از کارخانه بهزاد همبرگر واقع در شهرک صنعتی شهر برازجان بیش از ۶۰۰ کیلوگرم گوشت و چربی تاریخ گذشته و بی‌نام و نشان کشف و ضبط شد.

 یحیی رضایی افزود: این بازدید که با حضور کارشناسان نظارت بر مواد غذایی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، نماینده دادگستری، نماینده اداره اطلاعات، نیروی انتظامی و نماینده دامپزشکی انجام شد، در نهایت پس از بررسی‌های لازم و محرز شدن تخلفات بهداشتی، با هماهنگی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، واحد تولیدی متخلف تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: همچنین با رأی دادیار شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب دشتستان علاوه بر ۶۰۰ کیلوگرم گوشت و چربی‌های کشف شده، تعداد ۲۱۲ کارتن همبرگر و کباب لقمه تولید شده در این کارخانه که در سردخانه موجود بود و همچنین ۴۱۰ کیلوگرم از دیگر محصولات این واحد تولیدی که از مراکز عرضه جمع‌آوری‌شده بود، معدوم شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات گوشتی تعطیلی کارخانه تاریخ مصرف گذشته تخلفات بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۹۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر 760 هزار متر مربع با 5 هزار و 500 نفر پرسنل سالانه 22 هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و 12 هزار و 500 دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از 600 درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن  تا سال 1404 نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • واگذاری کارخانه سامان کاشی بروجرد به هیات حمایت از صنایع
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی