Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های استان مرکزی خواهان تدارک برنامه‌ای برای بازدید دانشجویان به همراه رئیس کل دستگاه قضایی استان از شرکت هپکو شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های استان مرکزی با ارسال نامه‌ای به رئیس کل دادگستری استان مرکزی خواهان بازدید دانشجویان استان به همراه حجت الاسلام موسوی از صنایع استان به ویژه شرکت هپکو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه خطاب به حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی آمده است: با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در ماه مبارک رمضان، از جانب جمعی از دانشگاهیان استان مرکزی پیرامون بررسی، پیگیری و ارائه‌ راهکار براب حل مشکلات به وجود آمده در برخی صنایع استان به ویژه شرکت هپکو، از شما درخواست داریم تا به اتفاق حضرتعالی برنامه‌ای را برای بازدید نزدیک از کارخانه‌ هپکو تدارک ببینیم.
با توجه به شرایط حساس کنونی برای شرکت هپکو و جلوگیری از تکرار اتفاقات پیشین، ورود قشر نخبگانی و ارائه‌ راهکارهای تخصصی می‌تواند در روند حل مشکلات تاثیر بسزایی داشته باشد.
بازدید کارخانه از نزدیک قطعا در راستای آشنایی هرچه بیشتر دانشگاهیان با فضای آن تاثیرگذار خواهد بود، لذا از شما خواهشمند است در این خصوص عنایت لازم را مبذول فرمایید.
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک
جامعه اسلامی دانشجویان علوم پزشکی اراک
بسیج دانشجویی دانشگاه اراک

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان استان مرکزی دانشگاه رئیس کل دادگستری استان مرکزی شرکت هپکو رئیس کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سر دادن شعار «شرمت باد» روبروی خانه رئیس دانشگاه کلمبیا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی ان بی سی نیوز، تظاهرکنندگان هوادار فلسطین و دانشجویان ضد جنگ، در اقدامی خودجوش روبروی منزل مینوشه شفیق، رئیس دانشگاه کلمبیا گردهم آمدند و شعار «شرمت باد» سر دادند.

این گردهمایی اعتراض آمیز به جای اقدام سنتی «فریاد پیش از امتحانات» برگزار شد که هر ساله همزمان با آغاز امتحانات نهایی در پایان سال تحصیلی اتفاق می افتد و دانشجویان برای تخلیه ی خشم خود تا سرحد مرگ فریاد می زنند! 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • از بازار داغ دید و بازدید‌ تا تریبون‌های آزاد/ تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی
  • از بتن‌ریزی در اراک تا بتن‌ریزی برای ساخت جزیره هسته‌ای
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • درخواست ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو در کنگره
  • درخواست نمایندگان کنگره آمریکا برای ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو
  • درخواست اساتید دانشگاه اموری برای اخراج رئیس دانشگاه
  • سر دادن شعار «شرمت باد» روبروی خانه رئیس دانشگاه کلمبیا