Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@00:18:34 GMT

معاون هنری به تماشای تمرین همایون شجریان نشست

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۱۱۷۷

معاون هنری به تماشای تمرین همایون شجریان نشست

ارکستر مجلسی تهران به رهبری بردیا کیارس و خوانندگی همایون شجریان در تالار وحدت تمرین کرد.


به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، تمرین ارکستر مجلسی تهران به رهبری بردیا کیارس و خوانندگی همایون شجریان برای کنسرت آنلاین، سه شنبه 30 اردیبهشت ماه در تالار وحدت برگزار شد؛ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تماشای تمرین این اجرا  نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری در حاشیه تماشای تمرین این اجرا با بردیا کیارس و همایون شجریان گفت‌و‌گو کرد و تولد همایون شجریان را تبریک گفت. تالار وحدت همزمان با عید سعید فطر، میزبان اجرای آنلاین همایون شجریان به همراه ارکستر مجلسی تهران است.


قطعات این اجرا منتخبی از آلبوم‌های «نسیم وصل» و «با ستاره‌ها» است؛ در این کنسرت، قطعات «هوای گریه»، «خانه سودا»، «افسونگر»، «غریبانه»، «ای عاشقان»، «با ستاره‌ها»، «حاصل عمر»، «دفتر دل»،« نسیم وصل» و «مرغ سحر» اجرا می‌شنود؛ قطعاتی که به آهنگسازی و تنظیم محمد جواد ضرابیان و سینا جهان‌آبادی است.


این اجرا از ساعت ۲۱ یکشنبه چهارم خرداد در لنز، تلویزیون تعاملی ایرانسل و از تالار وحدت پخش می‌شود. 

 

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارکستر مجلسی تهران تمرین کنسرت آنلاین بردیا کیارس همایون شجریان همایون شجریان تالار وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۱۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حجت‌الاسلام علی عزیزی افزود: طرح "مسجد، پایگاه قرآن" از ابتدای امسال در استان همدان اجرا شد و هم اکنون در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری مساجد استان در حال اجراست.

او تصریح کرد: ترویج فعالیت‌های قرآنی، انس جوانان و نوجوانان با قرآن، ترویج معارف قرآنی، ترویج سبک زندگی قرآنی و عمل به دستورات قرآن از اهداف اجرای این طرح است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همدان استعدادیابی قرآنی و هدایت نوجوانان و جوانان به سمت فعالیت‌های قرآنی را از دیگر اهداف طرح برشمرد و گفت: برنامه‌های مختلفی همچون کلاس‌های قرآنی، محافل سنتی قرآنی و طرح تلاوت نور اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • تصویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان/ عکس
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست