Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@13:27:50 GMT

ترافیک سنگین در بزرگراه همت و بسیج پس از بارندگی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۱۷۵۶

ترافیک سنگین در بزرگراه همت و بسیج پس از بارندگی

سرهنگ محمد رازقی با اشاره به وضعیت معابر پایتخت بعد از بارش باران اظهار کرد: با توجه به قطع باران در برخی از معابر اصلی پایتخت آبگرفتگی داشتیم که مأموران راهور با کمک عوامل شهرداری موانعی که موجب آبگرفتگی شده بود را برطرف کردند.

وی افزود: در بزرگراه همت و بسیج آبگرفتگی نسبت به سایر محور‌ها بیشتر بود و به همین دلیل بار ترافیکی این محور‌ها هم سنگین گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور پایتخت خاطر نشان کرد: مأموران ما در این دو بزرگراه به دنبال روان سازی ترافیک هستند و در مواقع بارندگی از رانندگان تقاضا داریم که برای مدتی رانندگی خود را متوقف کرده تا در شرایط امن رانندگی کنند و از به وجود آمد تصادف جلوگیری کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ترافیک هواشناسی بارندگی ترافیک در تهران پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار و رعد وبرق در تهران/ احتمال آبگرفتگی معابر

اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار و رعد و برق از پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) و احتمال آبگرفتگی معابر و لغزندگی جاده‌های کوهستانی خبر داد.

به گزارش ایسنا برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران تا ظهر فردا (۱۳ اردیبهشت) آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد در نیمه جنوبی، گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید و احتمال خیزش گرد و خاک و در ارتفاعات افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی از عصر فردا تا ظهر شنبه (۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت) آسمان استان نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها بارش باران به‌ویژه بعد از ظهر جمعه تا صبح شنبه گاهی رگبار تندر و آذرخش مورد انتظار است و رخداد تگرگ در نقاط مستعد دور از انتظار نیست.

از عصر پنجشنبه تا یکشنبه (۱۳ تا ۱۶ اردیبهشت) در بعضی ساعت‌ها به‌ویژه بعد از ظهر تا شب در نیمه جنوبی استان وزش باد شدید تا خیلی شدید پیش‌بینی می‌شود.

از جمعه شب تا صبح یکشنبه کاهش محسوس دما به ویژه در نیمه شمالی استان مورد انتظار است.

بنابر هشدار زردرنگ اداره کل هواشناسی استان تهران، در این شرایط جوی احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب، لغزندگی و کاهش دید به‌ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، احتمال خسارت به نهال‌ها، درختان آسیب‌پذیر و محصولات باغی و زراعی وجود دارد بنابراین نسبت به احتیاط در سفرهای بین شهری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت لایروبی کانال‌ها و آب‌روها با توجه به احتمال رخداد تگرگ و  اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی توصیه می‌شود.

به گزارش ایسنا هشدار زرد رنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند. این هشدار برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی داشته باشند که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد. از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می‌گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی را بیندیشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آبگرفتگی معابر کرمانشاه پای کارند
  • رگبار و رعد وبرق در تهران/ احتمال آبگرفتگی معابر
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس