Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@13:29:20 GMT

کشف بیش از ۱۸۰ خودرو فاقد پلاک مظنون به احتکار در فارس

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۲۲۱۰

کشف بیش از ۱۸۰ خودرو فاقد پلاک مظنون به احتکار در فارس

حمید رضا ایزدی، سه‌شنبه افزود: در 2 روز گذشته به دنبال پیگیری و اطلاع‌رسانی سربازان گمنام امام زمان (عج)، بازرسان این سازمان از چندین مکان شامل، چند خانه مسکونی و پارکینگ دپو خودرو، بازرسی کردند و خودروهای فاقد پلاک شناسایی و کشف شد.

وی ادامه داد: در همین زمینه، هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی و سربازان گمنام امام زمان(عج) انجام شده و ماموران در عملیات‌های جداگانه بیش از ۱۸۰ دستگاه خودروی سواری شامل مدل های مختلف پراید، تیبا، پژو۲۰۶، پژو۴۰۵، پژو پارس، جک، دنا، پژو۲۰۷ و هایما توقیف شد و با توجه به اینکه طبق دستورالعمل صادره، دارندگان خودرو فاقد پلاک تا هفتم خرداد 99 فرصت تعیین تکلیف اینگونه خودروها را دارند، پرونده مربوطه برای بررسی موضوع به تعزیرات ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: در گشت مشترک این سازمان و اداره تعزیرات استان نیز تعداد ۲۵۰ خودرو عمدتا پراید در حال حمل به خارج از این استان، در ایستگاه راه‌آهن شیراز شناسایی شدند و اقدامات قانونی در مورد آنها اعمال شد.

برچسب‌ها خودرو شیراز احتکار فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خودرو شیراز احتکار فارس خودرو شیراز احتکار فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پراید «عجیب» شد/ گرانی بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آن‌طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد، از ابتدا تا نیمه بهار ۱۴۰۳، قیمت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۳ در حدود ۷ میلیون تومان گران شده و به قیمت ۳۴۲ میلیون تومان رسیده است. این در حالی است که قیمت کارخانه این خودرو، ۳۰۹ میلیون و ۷۷۴ هزار تومان است.

همچنین پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۲ از ابتدای سال تاکنون در حدود ۱۹ میلیون تومان افزایش قیمت داشته و ۳۲۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. قیمت کارخانه این خودرو هم ۲۳۶ میلیون و ۳۴ هزار تومان است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902819

دیگر خبرها

  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟ (فیلم)
  • قیمت پراید «عجیب» شد/ گرانی بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار
  • ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟
  • رنگ پلاک خودروها نشانه چیست؟
  • تشدید برخورد با خودرو‌های هنجارشکن در میاندوآب
  • تبدیل پراید وانت به خاور توسط هموطن خوش ذوق (فیلم)