Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@16:58:25 GMT

فدراسیون شطرنج، بدهکار و بلاتکلیف

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۲۴۴۲

فدراسیون شطرنج، بدهکار و بلاتکلیف

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دوره ریاست مهرداد پهلوان زاده، ریاست پیشین فدراسیون شطرنج، اسفند ماه ۹۸ به پایان رسید.

ریاست ۴ ساله‌ی پهلوان زاده، که در یک سال آخر با حواشی نسبتا قابل توجهی همراه بود، با لغو مسابقات جام ستارگان به دلیل شیوع ویروس کرونا، پایان یافت. البته اخیرا اظهار نظر‌های متفاوتی پیرامون صرف بودجه جام ستارگان در مسیر نامعلومی هم مطرح شد، که همچنان پاسخ روشن و مستندی برای آن ارائه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی بازیکنان شطرنج هم معتقدند بودجه برگزاری جام ستارگان، علی رغم لغو مسابقات به دلیل شیوع کرونا، نباید در مسیر دیگری، صرف می شد.

حال فدراسیون شطرنج به سرپرستی، فرهاد نیکوخصال اداره می‌شود و پس از گذشت چند ماه، هنوز خبری از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج، نیست. نیکو خصال در حالی سرپرست فدراسیون شطرنج شده است که این فدراسیون مبلغ قابل توجهی به فیده بدهکار است و هنوز بعضی ابهامات مالی فدراسیون، روشن نشده است.

بیشتر بخوانید :غلامی: حمایت‌های بیشتر، باعث دلگرمی بازیکنان شطرنج می‌شود/ بودجه برگزاری جام ستارگان، نباید برای اهداف دیگری صرف می‌شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون شطرنج فیده فدراسیون شطرنج جام ستارگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، بر اساس اعلام فدراسیون دوومیدانی رقابت‌های آزاد دوومیدانی که قرار بود در روزهای ۱۲،۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شود، با درخواست تعدادی از ورزشکاران مبنی بر تاثیر برگزاری مسابقات در کسب سهمیه المپیک، به تعویق افتاد.

تاریخ برگزاری این رقابتها متعاقبا از سوی فدراسیون دوومیدانی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6091081

دیگر خبرها

  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا