Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@19:47:31 GMT

اعلام جرم آمریکا علیه یک شرکت و دو فرد ایرانی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۲۸۶۵

اعلام جرم آمریکا علیه یک شرکت و دو فرد ایرانی

دادگاه فدرال آمریکا علیه یک شرکت و دو فرد ایرانی به اتهام نقض تحریم‌های واشنگتن علیه تهران اعلام جرم کرد. به گزارش پول نیوز، دادستان‌های آمریکا اعلام کردند علیه یک شرکت خدمات مالی آنلاین ایرانی به همراه دو نفر از مدیران ارشد آن که هر دو ایرانی بودند به اتهام نقض تحریم‌های واشنگتن علیه تهران اعلام جرم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در کیفرخواستی که روز گذشته در دادگاه فدرال «مینه‌سوتا» مطرح شد سید سجاد شهیدیان، وحید ولی و شرکت «پیمنت ۲۴» (Payment ۲۴) به توطئه برای ارتکاب جرایمی علیه قوانین آمریکا در ارتباط با پولشویی، سرقت هویت و کلاهبرداری الکترونیکی متهم شدند.
بنا به گفته دادستان‌های آمریکایی، شهیدیان ۳۳ ساله، موسس و مدیر اجرایی این شرکت روز دوشنبه به دادگاه احضار شد. بر اساس اسناد دادگاه، شهیدیان اعلام بی‌گناهی کرده و گفته هیچ جرمی مرتکب نشده است.
دادستان‌های آمریکایی اعلام کردند وحید ولی، ۳۳ ساله و مدیر ارشد شرکت پیمنت ۲۴، هنوز آزاد است و تلاش‌ها برای یافتن اطلاعات دقیق از او ناموفق بوده است.
بنا به نوشته وال استریت ژورنال، تماس‌ها با این شرکت برای دریافت اظهارنظر بی‌پاسخ مانده است.
دادستان‌های آمریکایی مدعی هستند این شرکت که ۴۰ کارمند دارد و دفاتر آن در ایران واقع شده، متهم است در فاصله سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۸، به شهروندان ایرانی برای دور زدن تحریم‌های آمریکا کمک کرده است تا بتوانند با مشاغل مستقر در آمریکا داد و ستد کنند. برای مثال این شرکت برای خرید نرم افزار‌های رایانه‌ای، مجوز‌های نرم افزاری و سرور‌های رایانه‌ای به شهروندان ایرانی کمک می‌کرد.
در سال‌های اخیر آمریکا با سیاست فشار حداکثری و اعمال تحریم‌های ظالمانه و همه جانبه تلاش کرده است جلوی هرگونه مبادله اقتصادی ایران با سایر کشور‌های جهان را بگیرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تحریم های ظالمانه آمریکا دادستان نقض واشنگتن دادستان های آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۲۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ با افزایش اعتراضات دانشجویان و اساتید دانشگا‌های بزرگ و معتبر آمریکا علیه کشتار مردم مظلوم و بی دفاع غزه و برخورد خشونت آمیز پلیس علیه تظاهرات کنندگان، موجی از خشم و انتقاد در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی به راه افتاده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • فیلم| تظاهرات یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها
  • پوستر/ آزادی؛ نام بُتی در غرب!
  • موتور ایرانی برای خودروی ایرانی
  • دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • تحریم مشترک سه کشور علیه ایران | از اشخاص تا هواپیما و کشتی!
  • دادستان جورجیا: دانشجویان را سرکوب کنید
  • حمایت دادستان جورجیا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین