Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روزهای گذشته درباره عدم حضور دیاباته در استقلال و فسخ قرارداد او اخبار متفاوتی منتشر شد اما هرگز نه خود دیاباته و نه باشگاه استقلال در این باره خبر جدایی و فسخ را تایید نکردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از روزنامه های ورزشی در گزارشی نوشت که به ادعای باشگاه استقلال درباره پرداخت مطالبات دیاباته نگاه بدبینانه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه گل در گزارشی به این نکته اشاره کرده که اگر باشگاه استقلال به توافق با وکیل دیاباته مطمئن است چرا سند این توافق را منتشر نمی‌کند تا خیال هوادارانش را راحت کند. این روزنامه طعنه زدن به باشگاه استقلال را فراموش نکرده و نوشته در باشگاهی که اسنادش به راحتی رسانه‌ای می‌شود، رسانه‌ای کردن توافق با مدیر برنامه‌های دیاباته نباید کار سختی باشد.

با توجه به سفت و سخت گرفتن ماجرای انتشار اسناد باشگاه استقلال و شکایت رسمی از دو رسانه، انتشار اسناد در باشگاه متوقف شده است و به نظر نمی رسد سند پرداخت به دیاباته منتشر شود اما همین چند روز قبل بود که باشگاه استقلال اعلام کرد پس از رایزنی باشگاه با وکیل شیخ دیاباته، مهلت پیشین وی به باشگاه استقلال برای دریافت مطالبات یک‌ هفته تمدید شد. به این ترتیب باشگاه استقلال فرصت دارد تا ۲۲ می (دوم خرداد) مطالبات این بازیکن را پرداخت کند و البته حجم پولی هم که به دیاباته پرداخت شده مانع از فسخ قرارداد او با استقلال خواهد شد. در حال حاضر باشگاه استقلال از بابت حفظ دیاباته تضمین های لازم را داده است.

این روزنامه در بخش دیگری از گزارشش به این نکته اشاره کرده که استقلال تا روز جمعه ۱۰۰ هزار دلار به حساب دیاباته واریز کرده بود و اگر قرار به واریز روزانه ۱۰ هزار دلار به حساب این بازیکن باشد، آنوقت آبی‌ها نمی‌توانند تا دوم خرداد باقیمانده مطالبات د‌یاباته را پرداخت کنند. در هر حال چیزی که به نظر می آید این است که دیاباته در استقلال ماندنی است و نمی تواند به این راحتی ها فسخ کند. این اتفاق درباره میلیچ هم افتاده و گفته می شود با پرداختی هایی که به او انجام شده، او هم امکان فسخ قرارداد با استقلال را ندارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه استقلال دیاباته در استقلال باشگاه استقلال دیاباته در استقلال شیخ دیاباته باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد و یک دهه اشتباه در سیاست های نقل و انتقالاتی! (زیرنویس فارسی)

از زمان خداحافظی سر الکس فرگوسن از جمع شیاطین سرخ، منچستریونایتد هر گز نتوانسته در لیگ برتر انگلستان به قهرمانی دست یابد که کارشناسان یکی از دلایل اصلی آن را اشتباهات مدیران باشگاه در نقل و انتقالات می‌دانند.

دانلود (26.4MB)

دیگر خبرها

  • پیروزی یک نیمه‌ای دورتموند: انریکه غافلگیر شد (عکس)
  • واکنش باشگاه آلومینیوم به اخبار نقل و انتقالاتی: دلالان می خواهند آرامش ما را بگیرند
  • فوق العاده خاص کارکنان حوزه سلامت به زودی پرداخت می‌شود
  • واریز «هدیه روز معلم» به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • واریز پاداش «روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • منچستریونایتد و یک دهه اشتباه در سیاست های نقل و انتقالاتی! (زیرنویس فارسی)