Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،کورش محمدی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار چابهار گفت : در چند ماه اخیر بازدید‌های مختلفی با حضور مسوولان از عملکرد فرمانداری و نمایندگان شبکه بهداشت و درمان چابهار برای بررسی اقدامات دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در مبارزه با ویروس کرونا انجام و تذکرات لازم به ادارت داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: در این بازدیدها، از ادارات و نهاد‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده بودند، تقدیر و به اداراتی که هنوز این بیماری منحوس را جدی نگرفته بودند، تذکرات لازم مجددا یادآوری شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار چابهار گفت: در این بازدید بر استفاده از ماسک، دستکش یکبار مصرف، رعایت فاصله اجتماعی بین ارباب رجوع و نیرو‌های ادارات، گندزدایی‌های روزانه و لزوم انجام پروتکل‌های بهداشتی تاکید ویژه شد.

او بیان کرد: با توجه به روند رو به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در چابهار، به ادارات هشدار داده شد که در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی براساس مقررات با آن‌ها برخورد خواهد شد.

محمدی اظهارداشت: تمامی کارکنان علاوه بر استفاده از ماسک و دستکش دیگر دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله ضدعفونی دست‌ها، گندزدایی مجموعه و رعایت فاصله گذاری اجتماعی حتی برای مراجعان را مد نظر قرار دهند.

او افزود: در قالب چند تیم بازرسی بازدید‌ها استمرار خواهد داشت و در طول هفته بصورت سرزده به ادرات، بانک‌ها و نهاد‌ها و ارگان‌های دولتی در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و رسیدگی به امور مراجعان و ارباب رجوع مورد ارزیابی قرار خوهند گرفت.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری چابهار کرونا ویروس فاصله گذاری اجتماعی فاصله گذاری اجتماعی پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۳۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۵۰ مدرسه در استان بوشهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از تصویب ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های فضای آموزشی خبر داد و گفت: با این اعتبار حداقل ۱۵۰ مدرسه در سطح استان بوشهر ساخته می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناوه، علی موحدی ظهر امروز در همایش تجلیل از معلمان نمونه گناوه جایگاه مهم معلم در جامعه را مهم دانست و اظهار داشت: معلم در عرصه تعلیم و تربیت از منزلت خاصی در جامعه برخوردار است و همواره مورد تکریم قرار دارد.

وی از نواختن زنگ سپاس معلم در 2 هزار مدرسه استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: انتظار می‌رود در سال‌های آینده زنگ سپاس معلم در همه نهادها، دستگاه‌ها و ادارات نواخته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر یکی از راه‌های تکریم معلم توسط سایر نهادها و دستگاه‌ها را حضور در مدارس همجوار ادارات دانست و تأکید کرد: وقتی همه شأن و جایگاه معلم را این گونه به جا آوردند معلم در قدر و صدر قرار می‌گیرد و خوشا به حال جامعه‌ای که معلم آن در قدر باشد، آن روز، روز شکوفایی جامعه است.

موحدی با بیان اینکه استاندار بوشهر سال جاری را به نام آموزش و پرورش نام‌گذاری کرده است خاطرنشان کرد: استاندار بوشهر در این راستا جمعاً مبلغ 2 هزار و 500 میلیارد تومان برای توسعه فضای آموزش و پرورش تخصیص داد که حداقل 150 مدرسه در سطح استان بوشهر ساخته خواهد شد.

وی از مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز تشکر فراوان کرد و گفت: سپاه پاسداران قهرمان با تمام وجود و بی‌منت در کنار آموزش و پرورش ایستاده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان انتظارات این مجموعه از پترو فرهنگ افزود: از مجموعه شرکت و هلدینگ پترو فرهنگ انتظار داریم همچون نفت و گاز حتی به مراتب بیشتر در کنار آموزش و پرورش قرار گیرد.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • بندر چابهار بهترین گزینه برای مبادلات تجاری افغانستان
  • ساخت ۱۵۰ مدرسه در استان بوشهر
  • مفاهیم: آشنایی با عوامل اجتماعی تعیین‌کننده سلامت (SDH)
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • عبور از رودخانه با طناب
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • برداشت جلبک‌های دارویی از سواحل صخره ایی منطقه رمین چابهار