Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-09@16:33:40 GMT

کامیون حامل دام قاچاق در نهاوند توقیف شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۳۷۷۰

کامیون حامل دام قاچاق در نهاوند توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از توقیف یکدستگاه کامیون و کشف ۳۰ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز توسط ماموران کلانتری ۱۲این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سرهنگ احمد ساکی با علام این خبر، اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۲شهرستان نهاوند حین کنترل و گشت زنی در حوزه استحفاظی ،یکدستگاه کامیون حامل دام قاچاق را مشاهده وآن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دربازرسی از کامیون ۳۰راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف ومشخص شد این دام ها از یکی از استان های همجوار به مقصد یکی از استان های مرکزی بارگیری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند درپایان با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۹۰۰میلیون ریال برآورد شده گفت از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک بلافاصله با پلیس ۱۱۰تماس بگیرند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دام قاچاق فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف بیش از ۴۱ تن چوب قاچاق در استان کرمان

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان گفت: در پی گشت‌زنی مأموران یگان‌های حفاظت منابع طبیعی استان، بیش از ۴۱ تن چوب قاچاق از سه دستگاه کامیون در استان توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمن از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، علیرضا ابوالحسنی با اشاره به توقیف بیش از ۴۱ تن چوب قاچاق از سه دستگاه کامیون در استان، اظهار کرد: محموله‌های توقیف شده در شهرستان‌های کرمان به میزان ۳۶ تن و شامل چوب درختان جنگلی و باغی بوده است که بدون مجوز قانونی حمل به مقصد استان گیلان بارگیری شده و محموله دوم به میزان پنج تن چوب در شهرستان ارزوئیه توقیف شده است.

وی با بیان اینکه مأموران یگان‌های حفاظت منابع طبیعی استان در پی گشت‌زنی با این محموله مواجه شدند، تصریح کرد: مأموران یگان حفاظت از منابع طبیعی در راستای سیاست‌های سازمانی و وظایف قانونی با متخلفان عرصه‌های منابع طبیعی قاطعانه برخورد خواهند کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری ادامه داد: حمل هرگونه چوب درختان جنگلی و باغی بدون اخذ مجوز از منابع طبیعی ممنوع بوده است که بر اساس مواد یک تا سه قانون قاچاق اموال موضوع عایدات دولت، قاچاق کالا محسوب شده و علاوه بر ضبط مال، متخلف به پرداخت جزای نقدی و حبس محکوم می‌شود.

وی افزود: حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است و مردم طبیعت دوست می‌توانند در تماس با شماره‌های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کدهای امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی و حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های منابع طبیعی جلوگیری شود.

کد خبر 751944

دیگر خبرها

  • توقیف هفت فروند شناور حامل سوخت قاچاق
  • توقیف هفت فروند شناور حامل سوخت قاچاق سوخت
  • کشف و توقیف بیش از ۴۱ تن چوب قاچاق در استان کرمان
  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • توقیف ۷۳ خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در کرمان
  • توقیف ۳۴ دستگاه شوتی با ۷۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • توقیف کامیون کشنده حامل ۱۵ تن لاستیک در میرجاوه
  • ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی
  • انهدام 237 شناور حامل گازوئیل قاچاق و کشف 3.7 میلیون لیتر سوخت در هرمزگان
  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان