Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادلویی مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران جدید صنایع تبدیلی نمی‌توانند در شهرک‌های صنعتی مستقر شوند گفت: این مشکل در برخی شهرستان‌ها از جمله طارم و خدابنده وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهاره دادلویی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به مشکل استقرار صنایع تبدیلی در شهرک‌های صنعتی اکثر شهرستان‌های استان زنجان اظهار کرد: در برخی از شهرستان صنایع تبدیلی وجود دارند اما جایی برای استقرار صنایع تبدیلی ندارند و یا برخی از شهرستانها اصلا شهرک صنعتی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه به دلیل این مشکلات ما مجبور هستیم مجوز فعالیت این واحدها را در خارج از شهرک‌های صنعتی صادر کنیم افزود: در این صورت واحدها با مشکلات زیادی اعم از مسکلات زیست محیطی، تغییر کاربری و غیره مواجه می‌شوند.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با بیان اینکه نبود زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی برای استقرار واحدهای فرآوری نیز دیگر مشکلاتی است که در حال حاضر با آن مواجه هستیم افزود: این مشکلات در شهرستان طارم وجود دارد و سرمایه‌گذاری هم که برای سرمایه‌گذاری به شهرک صنعتی طارم معرفی می‌شود به دلیل نبود زیرساخت و زمین امکان پذیرش ندارد.

وی با تاکید براینکه سرمایه گذاران صنایع تبدیلی در شهرستان خدابنده نیز با مشکل استقرار در شهرک صنعتی مواجه هستند عنوان کرد: این مشکلات برای سرمایه‌گذاران مشکل ساز شده و روند سرمایه‌گذاری را مختل کرده است.

دادلویی عنوان کرد: سرمایه‌گذاران زیادی در این شهرستانها داریم اما به دلیل مشکلات استقرار در شهرکهای صنعتی مجبور هستیم مجوز استقرار آنها را در خارج از شهرک صنعتی صادر کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون تن محصولات کشاورزی در استان زنجان فرآوری می‌شود عنوان کرد: اولویت اصلی ما جذب سرمایه‌گذاران در ذخیره سازی محصولات فرآوری شده و ایجاد سردخانه‌هایی که بتوان محصولات را مدت زیادی ذخیره سازی کرد، است.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان ابراز کرد: جذب سرمایه‌گذار بسته بندی محصولات، سبزیجات و صیفی‌جات از دیگر اولویت‌های ما در استان زنجان است که از سرمایه‌گذاران این بخش استقبال شده و از آنها جهت سرمایه‌گذاری در سطح استان زنجان حمایت‌های لازم انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ماهنشان نیز ظرفیت خوبی برای استقرار صنایع تبدیلی ماهی دارند افزود: از سرمایه‌گذاران برای استقرار در استان و فرآوری محصولات ماهی نیز حمایت می‌شود و سرمایه‌گذاران می‌توانند از این ظرفیت موجود ماهنشان بهره‌برداری خوبی داشته باشند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرک های صنعتی صنایع تبدیلی سرمایه گذاران سرمایه گذاری برای استقرار استان زنجان شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، قطعی آب یکی از معضلاتی است که اغلب در فصل تابستان برخی از مناطق کشورمان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. اما هنوز هوا خیلی گرم نشده آب در شهرک سازمانی والفجر (۲۳) پرندک جیره بندی شده است.

متن پیام شهروند خبرنگار ما :

سلام. من یکی از ساکنین شهرک سازمانی والفجر (۲۳) پرندک هستم. با اینکه هنوز هوا خیلی گرم نشده و کولر آبی‌ها روشن نیستن ،  آب جیره بندی شده است  و روزی ۱۷ ساعت قطعی آب داریم. واقعا برای کوچکترین کاری  با بچه کوچیک و مهمان با مشکل مواجه شدیم.
هر سال فصل آبیاری زمین‌های کشاورزی که می‌شود قطعی آب داریم و اوایل پاییز قبل از شروع بارش باران، درست زمانی که آبیاری درختان و باغ‌ها تموم میشن مشکل قطعی آب منازل تمام می‌شود.
پرندک منطقه خشک و کم آبی است ولی در این چند سال اخیر مسیر رسیدن آب به منازل ویلاسازی شده و درخت کاری رونق زیادی گرفته. ما انتظار داریم مسئولان به جای فروش آب به کشاورزان به فکر رفاه حال حدود ۱۵ هزار نفر جمعیت منازل سازمانی باشند.
خواهشمندیم با این موضوع رسیدگی کنید. واقعا بی آبی کلافه کننده است .

دیگر خبرها

  • قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • گلستان با ۸۸ درصد تحقق الگوی کشت جزو استان‌های پیش ‌رو است
  • افزایش نقش چین برای استخراج معادن افغانستان
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی در همدان می‌مانیم
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان