Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسی با اشاره به پایش بهداشتی مدارس شهرستان آستارا از هفته آینده گفت: مدارسی که به پروتکل‌های بهداشتی پایبند نیستند بسته می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«نظام عباسی» سه شنبه(۳۰ اردیبهشت) در جلسه مشترک بازگشایی مدارس و برگزاری امتحانات نهایی در محل شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، اظهار کرد: پس از بازگشایی مدارس حدود ۱۰ درصد از دانش‌آموزان جهت رفع اشکال در کلاس درس حضور پیدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا بیان اینکه از هفته آینده مدارس شهری و روستایی این شهرستان توسط کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان این شهرستان پایش و مدارسی که به پروتکل‌های بهداشتی پایبند نیستند بسته می‌شوند، افزود: باید مراقبت‌ها طوری باشد که دانش‌آموزان از منطقه قرمز به منطقه سفید منتقل و همنوعان خود را آلوده نکنند.

 

وی تصریح کرد: در هر واحد آموزشی یک اتاق ایزوله جهت قرنطینه دانش‌آموزان مورددار و مشکوک به کرونا ویروس ایجادشده و حتی‌المقدر از تردد دانش‌آموزان بدون ماسک به محیط آموزشی مدرسه خودداری شود.

 

عباسی کنترل روزانه آب شرب مدارس، جدا کردن دانش‌آموزان پرخطر، توزیع پک‌های بهداشتی در بین دانش‌آموزان و تکمیل هر دو یک هفته بار فرم‌های غربالگری را از دیگر الزامات بازگشایی مدارس طبق پروتکل‌های بهداشتی در ایام شیوع کرونا ویروس عنوان کرد.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا برضرورت گندزدایی روزانه حوزه های امتحانی با آب ژاول تاکید کرد و گفت: مدت ‌زمان هر گندزدایی ۶ ساعت بوده و تب‌سنجی روزانه دانش‌آموزان به هنگام ورود به حوزه‌های امتحانی توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و مربیان بهداشت مداران باید صورت بگیرد.

 

«سید سجاد موسوی» نیز در این جلسه، اظهار کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم از ۱۷ خرداد ماه جاری به مدت یک ‌ماه در  ۶ حوزه امتحانی با شرکت ۹۹۵ دانش‌آموز دختر و پسر برگزار می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با بیان اینکه طبق ابلاغیه جدید اداره‌ کل آموزش و پرورش استان گیلان امتحانات پایه نهم متوسطه دوره اول نیز به صورت حضوری در ۳۷ مدرسه شهری و روستایی برگزار می‌شود، افزود: تاریخ برگزاری امتحانات پایه نهم فعلا مشخص نیست.

 

گفتنی است، ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان شهرستان آستارا در مقاطع مختلف تحصیلی در ۱۶۰ مدرسه دولتی و غیردولتی مشغول به تحصیل هستند که در پی تعطیلی مدارس از سوم اسفند ماه سال گذشته تاکنون آموزش از طریق فضای مجازی و صداوسیما دنبال می‌شد.

 

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته شدن مدارس پروتکل بهداشتی کرونا ویروس بندر آستارا شبکه بهداشت و درمان پروتکل های بهداشتی دانش آموزان بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۴۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم روز معلم در مدارس دانش‌آموزان اتباع + فیلم

از یک میلیون و پانصد هزار دانش آموز استان خراسان رضوی، حدود ۵ درصد از اتباع ۲۲ کشور هستند.

به بهانه روز معلم به یکی از مدارس اتباع خارجی رفتیم و هر کلاس درسی که سر می‌زدیم در حال تزئین کلاسهای خود بودند؛ دانش آموزانی که هر آنچه در توانشان بود دریغ نکردند تا این روز را در کنار معلم خود جشن بگیرند.

هر کدامشان به نحوی این روز را به معلمان خود تبریک گفتند؛ یکی جمله‌ای در وصف معلم گفت، دیگری دلنوشته ای خواند و دانش آموزانی که معلم را همچون مادر می‌دانستند؛ مادرانی که چه در خانه چه در مکاتب مسئول آموزش نسل آینده این جامعه را برعهده دارند.

همچنین تعدادی از دانش آموزان نیز در وصف وطن خود همخوانی اجرا کردند.

هم اکنون از ۲۲ کشور جهان در مدارس استان خراسان رضوی در حال یادگیری علم و دانش در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مدارسی که شهریه می‌گیرند را معرفی کنید
  • یاوری: دانش‌آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • یاوری: دانش آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • مراسم روز معلم در مدارس دانش‌آموزان اتباع + فیلم
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه