Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@14:21:04 GMT

محور مواصلاتی آستارا به اردبیل فاقد روشنایی است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۲۵۶۴

محور مواصلاتی آستارا به اردبیل فاقد روشنایی است

لقمانی مقدم گفت: محور مواصلاتی آستارا به اردبیل در مناطق مشند، بهارستان و خان بلاغی فاقد روشنایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«کامبیز لقمانی‌مقدم» عصر امروز(سه شنبه، ۳۰ اردیبهشت) در جلسه شورای ترافیک این شهرستان که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد،اظهارکرد: مصوبات جلسه شورای ترافیک پس از بررسی در کمیته فنی در شورا مطرح و تصویب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 معاون برنامه ‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بندر آستارا بر نصب سرعتگاه در مسیرهای فرعی تاکید کرد و افزود: حتی المقدور سرعتگاه در مسیرهای اصلی ایجاد نشود.

 

وی تصریح کرد: اداره راهداری و حمل ‌و نقل جاده ‌ای آستارا موظف است در محدوده کمربندی نرسیده به میدان شهدای گمنام چراغ چشمک ‌زن و سرعتگاه نصب کند تا تصادفی رخ ندهد.

 

لقمانی مقدم محور مواصلاتی آستارا به اردبیل در مناطق مشند، بهارستان و خان بلاغی را فاقد روشنایی دانست و خاطرنشان کرد: مشکل روشنایی مناطق مذکور از سوی دستگاه‌ های متولی پیگیری و برطرف شود.

 

*کاهش تصادفات منجر به فوت و جرح در آستارا

«محمد سلمیانی راد» نیز در این جلسه،اظهارکرد: تصادفات منجر به فوت و جرج در شهرستان آستارا در مقایسه با مدت سال ۹۷ به تربیت با چهار و ۲۵ مورد کاهش داشته است.

 

فرمانده پلیس راه آستارا با بیان اینکه ارتفاع خیابان از ریل در تقاطع خط ریلی آستارا - آستارا بالا بوده و رانندگان به هنگام عبور از این نقطه با مشکل مواجه می‌شوند، گفت: پیشنهاد می‌شود در این نقطه از کمربندی سرعتگاه و چراغ ‌های چشمک زن نصب و سطح خیابان با ریل همسان سازی شود تا در مواقع تاریکی اتفاقی پیس نیاید.

 

*شهرداری خط کشی خط ویژه رانندگان تاکسی در خیابان شریعتی را انجام دهد

«احمد رستمی» نیز در این جلسه، اظهارکرد: گلدان های بلوار سفیر امید شهر آستارا توسط رانندگان جابه‌ جا شده که این اقدام آنها، خطرآفرین است.

 

فرمانده پلیس راهور آستارا گفت: شهرداری این شهر علاوه‌ بر رفع مشکل بلوار سفیر امید نسبت به خط‌ کشی ویژه رانندگان تاکسی در خیابان شریعتی اقدام کند.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: فاقد روشنایی آستارا به اردبیل شورای ترافیک محور مواصلاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: همچنین تردد در محور‌های دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند بعلت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور "چاهداشی به دهسلم" فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان پذیر است.

سرهنگ رضایی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • سرقت بیش از ۸۰ کیلومتر کابل برق در سراوان
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • ابراز نارضایتی شهروندان کهنوج از کمبود امکانات رفاهی در برخی از مناطق شهر + فیلم
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان