Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- نمایندگان اتحادیه جهانی کشتی با ابراز رضایت از اقدامات فدراسیون در راستای مبارزه با دوپینگ اعلام کردند این امید وجود دارد که کشتی ایران از گروه خطر فاصله گرفته و جرایم‌ها نیز کمتر شود.

«مهرشاد پورسعید اصفهانی» رییس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی گفت: عصر روز گذشته (سه‌شنبه) جلسه‌ای را به صورت وبینار (ویدیو کنفرانس اینترنتی) با مسوولان مبارزه با دوپینگ اتحادیه جهانی کشتی برگزار کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه که با تدریس ۴ نفر از اساتید برگزار شد در خصوص روش‌های انجام آزمایش‌های دوپینگ از جمله روش‌های اطلاع ورزشکار از انجام آزمایش، چگونگی حضور آن‌ها در اتاق کنترل دوپینگ و همچنین نحوه انجام آزمایشات، توضیحات لازم داده شد.

وی اظهار داشت: در این جلسه در مورد نحوه انجام آزمایشات دوپینگ با توجه به شیوع ویروس کرونا، مطالبی عنوان و بر انجام آزمایشات با رعایت پروتکل‌های ورزشی، بهداشتی، تاکید شد.

پورسعید خاطر نشان کرد: در ادامه سووالاتی در مورد روند کاری فدراسیون کشتی در مورد آزمایشات دوپینگ بعمل آمد و مسوولان مبارزه با دوپینگ اتحادیه جهانی کشتی از فعالیت‌های فدراسیون در این زمینه رضایت داشتند و ضمن حمایت از این حرکت در خصوص انجام کارهای آموزشی و آزمایشات بیشتر تأکید داشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان اتحادیه جهانی کشتی در این جلسه گفتند که اگر روندی که فدراسیون کشتی در مبارزه با دوپینگ پیش گرفته است، ادامه داشته باشد، این امید می‌رود که کشتی ایران از گروه خطر فاصله گرفته و جرایم ما نیز کمتر شود.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اتحادیه جهانی کشتی مبارزه با دوپینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۴۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

دیگر خبرها

  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» شنبه تشییع می‌شود
  • زنجیره یکپارچه تامین و تولید مرغ در گلستان تشکیل می‌شود
  • ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی