Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@21:41:57 GMT

آغاز عملیات اجرایی سایت موزه وستمین تا پایان سال 99

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۴۸۱۲

آغاز عملیات اجرایی سایت موزه وستمین تا پایان سال 99

معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: انتظار داریم در ماه‌های پایانی امسال بحث عملیات اجرایی سایت موزه وستمین انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سال ۹۳ بود درست زمانی‌که ماموران شرکت گاز برای رفع مشکل قطعی گاز مشغول حفاری بودند متوجه آثار تاریخی در منطقه وستمین ۱۰ کیلومتری شهر کیاسر شدند که همین موضوع موجب شدند در این منطقه کاوش‌های باستان‌شناسی آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی عملیات کاوش آغاز شد به یافته‌های بی‌نظیری رسیدند و با ادامه کاوش‌ها یافته‌ها بیشتر شد به طوری‌که باستان‌شناسان به این نتیجه رسیدند این مکان قابلیت تبدیل به سایت موزه را دارد.

مطالعات اولیه در بحش سایت موزه در سال ۹۷ آغاز شد و در کارگروه اداره کل در سال گذشته این مکان به عنوان سایت موزه مطرح شد.

 

از زمانی‌که  بحث سایت موزه مطرح شد چشم انتظاری برای تبدیل این مکان آغاز شد و برای مردم این سوال به وجود آمده چه زمانی قرار است اقدامات لازم برای تبدیل این مکان به سایت موزه انجام شود.

 

معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: طرح محتوایی سایت موزه وستمین درحال انجام است.

 

ایزدی افزود: با توجه به اقدامات انجام شده انتظار داریم در ماه‌های پایانی امسال بحث عملیات اجرایی سایت موزه وستمین انجام شود.

 

انتهای پیام/86034/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: سایت موزه وستمین کیاسر مازندران سایت موزه وستمین میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۴۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ دکتر اکرم فرهادی در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه سلامت شهید فرهی گفت: هدف از ساخت پایگاه‌های سلامت، ارائه خدمات بهینه به مردم در یک فضای فیزیکی با استاندار‌های مطلوب وزارت بهداشت است.

وی افزود: با اجرایی شدن برنامه سلامت خانواده (نظام ارجاع با پزشکی خانواده) در شهر برازجان، تاکنون ۳۷ پایگاه سلامت راه‌اندازی شده است که تعدادی از این پایگاه‌ها در فضای مراکز خدمات جامع سلامت مستقر هستند.

فرهادی گفت: در حال حاضر در شهرستان دشتستان ۱۴ پروژه در حوزه بهداشت و درمان با اعتبار ۸۳۱ میلیارد ریال در حال ساخت است و ۳ پروژه بهداشتی، پانسیون پزشکان دالکی، پایگاه سلامت شهیدفرهی و پانسیون پزشکان رود فاریاب با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آنها آغازشده است.

وی افزود: سه طرح مرکز خدمات جامع سلامت کلمه، رود فاریاب و امیرالمؤمنین شهر برازجان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد به‌زودی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد