Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@04:40:23 GMT

آخرین مهلت ثبت‌نام برای دریافت وام یک میلیونی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۴۸۶۸

آخرین مهلت ثبت‌نام برای دریافت وام یک میلیونی

حسین میرزایی در مورد آخرین خبر‌ها از وام یک میلیون تومانی یارانه‌بگیران که برای دوران کرونا پرداخت می‌شود، گفت: برای دریافت این وام تا ۱۰ خردادماه فرصت است و متقاضیان یارانه بگیر می‌توانند با سیم‌کارت تلفن همراه که به نام سرپرست باشد، کد ملی سرپرست را به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال کنند.

به گزارش فارس، وی افزود: یک موعد از پرداخت وام یک میلیون تومانی به سرپرستان خانوار یارانه‌بگیر باقی مانده است که در ۲۲ خرداد ۹۹ این وام یک میلیونی به حساب سرپرستان متقاضی واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد تسهیلات کرونایی گفت: تاکنون ۲۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۶۸ سرپرست خانوار تسهیلات یک میلیون تومانی یارانه‌ای گرفته‌اند و بقیه مانده‌اند که البته یکسری از این افراد تمایلی به دریافت وام ندارند و برخی نیز تقاضای خود را با ارسال کد ملی به سرشماره یاد شده اعلام کردند.

وی گفت: برخی نیز کد ملی خود را اشتباه وارد کرده یا با سیم‌کارت دیگری فرستاده‌اند که این‌ها قبول نیست و برخی نیز در پیامک خود نوشته‌اند من متقاضی وام هستم که بار‌ها اعلام کردیم فقط ۱۰ رقم شماره ملی سرپرست یارانه‌بگیر را با سیم‌کارتی که به نام او باشد به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال کنند.

میرزایی تأکید کرد: باقی مانده وام یک میلیونی یارانه‌ای در ۲۲ خرداد به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: شیوع کرونا در ایران وام یک میلیونی وام کرونا ثبت نام وام کرونا وام یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۴۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، داوطلبان نوبت اول کنکور تا پایان امروز چهارشنبه مهلت دارند با ورود به سایت سازمان سنجش کارت ورود به جلسۀ خود را دریافت کنند.
داوطلبان باید با ورود به کاربری خود و وارد کردن کدملی، شماره فراگیر و رمز عبور یک نسخه از راهنما و کارت شرکت در آزمون را تهیه کنند.
داوطلبانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده اند (گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی) دارای ۲ یا ۳ کارت هستند.
کنکور پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور