Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@19:09:37 GMT

غرق شدن دو نفر در رودخانه چالوس

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۴۹۷۲

به گزارش صدای ایران، امیرحسین عسگرزاده در گفت‌وگو با فارس در چالوس با اشاره به غرق شدن دو جوان در رودخانه چالوس اظهار کرد: ۴ نفر از جوانان غیربومی که برای تفریح به حاشیه رودخانه چالوس رفته بودند که ظاهرا بنا به اظهارات نفرات دیگر این گروه یکی از دختران برای شستن دست براثر لیز خوردن غرق می‌شود و مرد جوان هم که برای نجات دادن وی رفته بود، به دلیل خروشان بودن رودخانه و نا آشنایی با فنون شنا در این رودخانه غرق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: عملیات جست و جو توسط نیرو‌های هلال احمر و تیم آتش نشانی برای پیدا کردن ادامه دارد.
لارک از روستاهای بخش مرکزی مرزن‌آباد که در فاصله ۴۵ کیلومتری شهرستان چالوس قرار دارد. پ/

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: چالوس غرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۴۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کندوان یکطرفه شد

به گزارش گرده اقتصاد ایسکانیوز، سرگرد محمد احمدی بیان کرد: این تصمیم تا زمان تخلیه بار ترافیکی این محور کوهستانی و پرتردد از سوی پلیس راه فراجا و مازندران اتخاذ و اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: حجم طرح‌های راهداری در بهاباد ۱۵ برابر شده است

به گفته وی در ۲۴ ساعت گذشته حوادثی در این محور گزارش نشده است.

وی به رانندگان توصیه کرد که قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت فاصله طولی و توجه کافی به جلو را در این محور کوهستانی و پرتردد کشور رعایت کنند تا خاطره خوبی از سفرشان رقم بزنند.

محور کرج - چالوس جزو شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت به خطه شمال کشور شامل استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن مسافت در تمام فصول به ویژه نوروز با استقبال مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار ثبت شده روزانه به طور میانگین در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند که در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد می رسد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228497 برچسب‌ها وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور

دیگر خبرها

  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • کندوان یکطرفه شد
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار