Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@20:22:18 GMT

خسارات کرونایی حوزه فرهنگ و هنر خراسان رضوی برآورد شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۵۲۲۹

خسارات کرونایی حوزه فرهنگ و هنر خراسان رضوی برآورد شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برآورد خسارات حوزه فرهنگ و هنر استان در ایام شیوع کرونا خبر داد. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، جعفر مروارید در جلسه اتاق فکر برنامه‌ریزی فرهنگی پساکرونا که در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد اظهار داشت: برخی از رویدادها نظیر فعالیت‌های نمایشگاهی نیاز به تغییر در مدل برگزاری است و برخی از فعالیت‌ها نیز باید به صورت مجازی برگزار شوند و اینها نیازمند برنامه‌ریزی و حمایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جلسات مختلفی را با حوزه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی برگزار کرده‌ایم که در ادامه راه به یک وفاق و اجماعی کلی برسیم، خوشبختانه همدلی خوبی در زمان شیوع بیماری کرونا اتفاق افتاد که امیدواریم این همدلی ادامه پیدا کند.

مدیرکل ارشاد استان سمنان: ایجاد تشکل‌های صنفی در حوزه فرهنگ و هنر ضروری استکرونا به اصحاب فرهنگ و هنر استان مرکزی 100 میلیارد ریال خسارت وارد کرداز گوشه و کنار آذربایجان‌غربی| کسب رتبه نخست بهبود محیط کسب و کار / معافیت پرداخت حق بیمه اهالی فرهنگ و هنر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی کارنامه اصحاب فرهنگ و هنر در کنترل و مقابله با بیماری کرونا را موفقیت آمیز خواند و ادامه داد: اصحاب فرهنگ و هنر با حضور در پویش‌ها، برگزاری فعالیت‌های فرهنگی هنری در فضای مجازی، در آموزش‌ها و آگاهی بخشی‌ها حضوری موفق و تاثیرگذار داشتند. همراهی راهبردی اصحاب فرهنگ و هنر نشان داد فرهنگ زنده است و در دل خانواده‌ها و مردم یک جزء انکارناپذیر است. 

وی افزود: پس از عبور از شرایط اضطرار، اصحاب فرهنگ و هنر می توانند نقش راهبردی خود را تدوام بخشند.

مروارید در خصوص جبران خسارت اصحاب فرهنگ و هنر بیان داشت: چون خسارت‌های وارده در کل کشور محاسبه شده است، تصمیم‌گیری در خصوص جبران این خسارت‌ها هم ملی است، این اداره کل بنا به وظیفه ذاتی که داشته است خسارت‌ها را برآورد و به تهران ارسال کرده است.

انتهای پیام/281/ی

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اصحاب فرهنگ و هنر خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود

مسئول کارگروه ساماندهی مُد و لباس کشور در سفر یک روزه به مشهد مقدس در جلسات متعدد با مسئولان فرهنگی، شهری و دانشگاهی استان خراسان رضوی دیدار کرد که در نتیجه این جلسات تصمیمات مهمی برای ساماندهی مُد و پوشاک استان اتخاذ شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجید امامی مسئول کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با مهم ارزیابی کردن برگزاری جلسه کارگروه مد و لباس استان خراسان رضوی گفت: در این جلسه مقرر شد بخشی از فرآیندهای نظارت بر توزیع پوشاک و تبلیغات فضای مجازی به استان‌ها واگذار شود و کنش‌گران مردمی و ناظران امین از این پس در این فرایندها فعالیت منسجم‌تری داشته باشند.

در دیدار مسئول کارگروه ساماندهی مُد و لباس کشور با معاون فرهنگی شهرداری مشهد نیز، بررسی‌های لازم برای تأسیس و بازگشایی بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب انجام شد و این مرکز به زودی به همت شهرداری مشهد و ستاد حجاب و عفاف استان خراسان رضوی افتتاح می‌شود.

در این سفر سیدمجید امامی با رئیس و معاونین دانشگاه فردوسی مشهد دیدار و بر "توسعه فعالیت‌های این دانشگاه در عرصه مد و سبک پوشش دانشجویی" تأکید کرد.

نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب

برگزاری جشنواره بزرگ طراحی لباس دخترانهمسئول کارگروه ساماندهی مُد و لباس کشور و مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی در جلسه‌ای، آخرین اقدامات برای برگزاری "جشنواره بزرگ طراحی لباس دخترانه" را بررسی کردند. قرار است این جشنواره در آینده‌ای نزدیک با پیگیری و همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شود.

رئیس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور همچنین در سفر یک روزه خود به مشهد مقدس که تا بامداد امروز ادامه داشت، در طرح طوبی ویژه توانمندسازی تبلیغ و ترویج زیست عفیفانه طی سخنانی بر "ظرفیت‌ها و لزوم مردمی‌سازی اقدامات و برنامه‌ها در عرصه ساماندهی مد و لباس ایرانی اسلامی" تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • هنر، ابزار استدلال و استقناع هنرمندانه عفاف و حجاب
  • خسارت ۱۰۰۰ میلیاردی بارش‌های اخیر به بخش کشاورزی جنوب کرمان
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه برگزار می شود
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را در خراسان رضوی گزارش دهند
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید