Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@11:54:44 GMT

اسکار ۲۰۲۱ به تعویق می‌افتد؟

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۵۳۲۵

اسکار ۲۰۲۱ به تعویق می‌افتد؟

آکادمی علوم و هنرهای سینما شرایط تعویق مراسم اسکار را بررسی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از ورایتی، اگرچه تا ماه فوریه سال آینده میلادی خبری از نود و سومین مراسم اسکار نخواهد بود، اما براساس برخی گمانه زنی‌ها "آکادمی" در حال بررسی شرایط برای تعوق این شب بزرگ است.

یکی از منابع ناشناس که نفوذ بالایی در آکادمی دارد، گفته که به احتمال بسیار زیاد نود و سومین مراسم اسکار به تعویق خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این منبع درباره زمان برگزاری، چگونگی برگزاری و اهدا جوایز چیزی اعلام نکرده است.

زمانی که در ابتدای ماه آپریل، دیوید روبین رئیس آکادمی گفته بود که در حال حاضر صحبت برای برگزاری اسکار ۲۰۲۱ بسیار زود است. او معتقد بود که غیر ممکن است تا چشم‌انداز آینده را با وجود بیماری کووید ۱۹ پیش بینی کرد.

در قوانین معمول اسکار یک فیلم برای پذیرش در این رقابت سینمایی باید حداقل یک اکران هفت روزه در ایالت لس‌آنجلس داشته باشد. اما در سال جاری فیلم‌هایی که به صورت دیجیتالی عرضه شدند و البته تاریخ اکران آن‌ها پیش از زمان مقرر شده باشد، می‌توانند در اسکار رقابت کنند.

قوانین جدید علاوه بر لس‌آنجلس فیلم‌هایی که در نیویورک، شیکاگو، میامی، آتلانتا و منطقه بی به نمایش در بیایند نیز در اسکار پذیرش خواهند شد.

همچنان مشخص نیست که در صورت تعویق مراسم اسکار ۲۰۲۱ این قوانین چه تغییری خواهند کرد. از طرف دیگر با توجه به شیوع ویروس کرونا تولیدات سینمایی بسیار محدودی در یک سال اخیر صورت گفت و مشخص نیست سرنوشت اکران بسیاری از آثار چه خواهد شد.

کد خبر 424764

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اسکار جشنواره اسکار اسکار 2020 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مراسم اسکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۵۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| حمایت جانانه بازیگر زن برنده اسکار از جنبش دانشجویی آمریکا

سوزان ساراندون، بازیگر برنده اسکار، در گفت‌وگویی حمایت خود را از دانشجویان معترض به جنایات اسرائیل اعلام کرد و گفت: نسل کشی در غزه درحال به چالش کشیدن در روایت‌هاست، ما به عنوان آمریکا تا خرخره در این فضاحت فرو رفتیم...

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم عزاداری در ساوجبلاغ
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفرصادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان»
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد+فیلم
  • بازگشت آرش برهانی به باشگاه استقلال؟
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • فیفا در آستانه تغییر یک قانون مهم؛ لغو ممنوعیت برگزاری لیگ‌های داخلی در خارج از کشور
  • درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!
  • فیلم| حمایت جانانه بازیگر زن برنده اسکار از جنبش دانشجویی آمریکا
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد