Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@15:53:08 GMT

بازسازی جاده‌های بین مزارع کشاورزی تهران آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۵۷۷۲

بازسازی جاده‌های بین مزارع کشاورزی تهران آغاز شد

«امیر روشنی» روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: عملیات اجرایی مرمت و بازسازی جاده های بین مزارع کشاورزی مرادآباد، جعفرآباد جنگل، خمارآباد، شکرآباد و  برخی مزارع دیگر در شهرستان تهران با اعتباری معادل ۱۴ هزار میلیون ریال از محل اعتبارات آب و خاک بطور همزمان آغاز شد.

وی افزود: در ۴ ماه زیرساخت ها و نقاط آسیب دیده از سیل جاده های کشاورزی این روستاها ترمیم، مرمت و بازسازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به اینکه مرمت این جاده ها باعث تسهیل در رفت و آمد کشاورزان و جابجایی تولیدات و محصولات کشاورزی می شود گفت: برخی از نقاط و مسیرها به گونه ای است که حتی ارتباط مزارع با یکدیگر قطع شده و تولید، برداشت، و حتی رفت و آمد کشاورزان مقدور نیست که با این اقدامات ضمن ایجاد تسهیل رفت و آمد، خسارات وارده به ماشین آلات کشاورزی در اثر عبور و مرور نیز از بین می رود.

به گفته وی، تلاش خواهیم کرد سایر جاده های بین روستایی و مزارع را در سطح استان ترمیم و بازسازی کنیم تا شاهد افزایش تولید محصولات کشاورزی باشیم.

استان تهران ۱۸۷ هزار هکتار اراضی کشاورزی دارد که شهرستان های ورامین، پیشوا، پاکدشت و ری بیشترین اراضی کشاورزی در استان تهران را به خود اختصاص داده اند.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۵۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحاء مزارع آلوده به فاضلاب خام در شرق شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،محمد میرزایی گفت: عملیات امحاء ۲۷۰ هکتار از اراضی مزارع منطقه گردخون در حومه کلان شهر شیراز آغاز شده است.
این مقام مسئول با بیان اینکه کار قلع و قمع مزارع گندم و جو آبیاری شده با فاضلاب خام با بکارگیری حدود ۲۰ دستگاه تراکتور و پنج دستگاه لودر در حال اجرااست، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود این اقدام در بیش از ده قطعه از مزارع تا پایان روز به پایان برسد.
میرزایی با تاکید بر اینکه حفظ سلامت عموم جامعه و تولید محصول سالم عاری از هرگونه آلودگی خط قرمز متولیان تولید است، بیان کرد: جهاد کشاورزی همگام با دیگر نهاد‌های ذی مدخل به طور جدی با هرگونه تهدید سلامت مردم مقابله و با سوء استفاده گران به هر شکل ممکن برخورد قانونی خواهد کرد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز ضمن اطمینان خاطر به مصرف کنندگان محصولات کشاورزی برای صیانت از تولید محصول سالم و با کیفیت افزود: صیانت از تولید محصول سالم امری فرا دستگاهی است که نیازمند همکاری همه دستگاه است.

دیگر خبرها

  • امحاء مزارع آلوده به فاضلاب خام در شرق شیراز
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • آغاز برداشت بیش از ۸۰۰ تن گل محمدی از مزارع قم
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع  گيلانغرب
  • عملیات امحای مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • آغاز عملیات امحای مزارع آلوده به فاضلاب در شرق شیراز + فیلم و تصاویر
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • پیگیری تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان در دستورکار دادستانی کرمان
  • تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان زیر ذره بین دادستانی کرمان
  • آغاز برداشت محصولات صیفی جات از مزارع مهران