Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@16:52:47 GMT

اجرای ۱۰ طرح عمرانی. خدماتی و رفاهی در بروجرد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۵۸۶۶

اجرای ۱۰ طرح عمرانی. خدماتی و رفاهی در بروجرد

رحیم جافری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعریض مسیر دسترسی به میدان میوه و تره‌بار از هشت متر به ۳۰ متر جهت تسهیل در امر فروش غرفه‌های آن الزامی است.
وی تصریح کرد: تملک ۱۳ هزار مترمربع از اراضی میدان امام(ره) جهت تهاتر بدهی‌های سازمان تأمین اجتماعی و احداث ساختمان اداری، ضرورت احداث بزرگ‌ترین میدان استان (میدان آیت الله نجفی بروجردی) با مساحت ۱۸ هزار مترمربع با هدف رفع خطرات و ساماندهی مبدأ ورودی شهر از دیگر طرح ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت :  ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری از طریق احداث مجموعه‌های خدماتی – رفاهی، ساماندهی و تجهیز پایانه مسافربری غرب از جمله برنامه‌های شهرداری است.
جافری با بیان اینکه اجرای آبیاری قطره‌ای در سراسر فضای سبز تپه شهدای گمنام در حال انجام است، اضافه کرد: افزایش سطح تولید مصالح عمرانی در کارگاه‌های تحت پوشش شهرداری و خرید عمده مصالح مورد نیاز (ازجمله سیمان) به منظور کاهش هزینه‌ها و ضرورت تملک ۲۰۰ هکتار زمین برای احداث آرامستانی جدید مطابق چشم‌انداز توسعه بروجرد از دیگر برنامه‌های پیش روی شهرداری است.
وی تملک اراضی جنب شبکه بهداشت و درمان شهرستان جهت احداث بزرگ‌ترین شهربازی روباز غرب کشور و احداث رستوران و فروشگاه در این مجموعه جهت ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری از دیگر برنامه‌ها شمرد و افزود: پروژه بزرگ مدیریت تفکیک پسماند سبب اشتغال‌زایی، کاهش استهلاک و دیگر هزینه‌های ناوگان موتوری شهرداری برای دفن زباله‌ها خواهد شد.
شهردار بروجرد اضافه کرد: با توجه به حجم تردد بالای خودرو، احداث پارکینگ در سطح منطقه ۱ می‌تواند امری راهگشا باشد که این موضوع توسط شهرداری در حال پیگیری و بررسی است.

برچسب‌ها بروجرد شهرداری بروجرد لرستان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد شهرداری بروجرد لرستان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بروجرد شهرداری بروجرد لرستان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۵۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ،مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ با مشارکت مردم و بخش خصوصی شناسایی و اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری دراین سازمان به ارزش بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان در حال اجرا است.

ارسلان مالکی گفت: از این میزان ۳۳ پروژه مشتمل بر ۵ هزار و ۲۲۵ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی به ارزش ۱۲ هزار میلیارد تومان در حال ساخت است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ۱۱ پروژه با ظرفیت هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی هم در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار قرار دارد، ادامه داد: ارزش ریالی این پروژه‌ها در حدود ۸ هزار میلیارد تومان است.
وی اعلام کرد: ۳۵ پروژه سرمایه‌گذاری در ۱۸ استان به ارزش حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای انجام مطالعات و اخذ نظریه کارشناس رسمی در دست اقدام است.
اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری به‌عنوان یکی از اولویت‌های سازمان ملی زمین و مسکن در برنامه اجرایی سال ۱۴۰۳ مطرح شده است.

دیگر خبرها

  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • کارگر شهرداری زنجان، کیف حاوی دلار، یورو و مدارک را به صاحبش بازگرداند
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران