Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

فاطمه فتحی در گفتگو با خبرنگار مهر، به روند درمان دارویی بیماران کرونا که در سطح بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران پذیرش و تحت درمان قرار گرفته‌اند، اشاره کرد.

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر وضعیت ذخایر دارویی بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی ایران در چه شرایطی است، گفت: در حال حاضر وضعیت ذخایر دارویی در داروخانه‌های بیمارستانی تحت پوشش مجموعه مدد خوب است و مهم‌ترین کمبودهای دارویی هم شامل سوکسینیل کولین و IVIG است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحی در ارتباط با بیشترین نوع داروهای مصرفی بیماران کرونا، افزود: بیشترین داروهای مصرفی برای بیماران کرونا عبارتند از هیدروکسی کلروکین، IVIG ، کلت را KALETRA (لوپیناویر +ریتوناویر)، ریباویرین، سوفوسبوویر (Sofosbuvir)، داکلاتاسویر (Dclatasvir)، آتازاناویر (Atazanavir)، آربیدول (Umifenovir)، اسلتامیویر و آزیترومایسین است.

وی در مورد پلاسما درمانی در سطح بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی ایران، گفت: پلاسما درمانی و پلاسما فرز به صورت محدود در بیمارستان حضرت رسول (ص) و فیروزگر انجام می‌شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران، در پاسخ به این سوال که بیماران سرپایی کرونا چه داروهایی دریافت می‌کنند، افزود: بیماران سرپایی کرونا، داروهایی همچون «اسلتامیویر»، «هیدروکسی کلروکین»، «آزیترومایسین»، «کوآموکسی کلاو» و «ناپروکسن»، دریافت می‌کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان

حسین زاده گفت : پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در این بیمارستان ها باید به صورت رایگان انجام شود .

بر اساس اعلام وزارت بهداشت ؛ موضوع رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در هیأت دولت تصویب شده بود، به بیمه‌های پایه ابلاغ شده و همه سازمان‌های بیمه گر پایه مکلف به پرداخت ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی برای خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال از جمله معاینه، آزمایشگاه، تصویربرداری، توانبخشی و همچنین استفاده از کیت غربالگری نوزادان در مراکز دولتی دانشگاهی سراسر کشور هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان