Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@18:41:09 GMT

کشف انبار ۳۸۰ میلیاردی احتکار خودرو در استان فارس

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۶۵۲۴

کشف انبار ۳۸۰ میلیاردی احتکار خودرو در استان فارس

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مأموران پلیس آگاهی کازرون ۱۶۲ دستگاه خودرو احتکار شده به ارزش ۳۸۰ میلیارد ریال از یک انبار کشف کردند.

به گزارش ایلنا، سردار "رهام‌بخش حبیبی" بیان کرد: مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی کازرون از اخباری مبنی بر نگهداری و احتکار خودرو در یک انبار واقع در یکی از محله‌ها مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله با کسب مجوز قضائی در بازرسی از محل مورد نظر ۶۳ دستگاه پژو پارس، ۴۰ دستگاه پژو ۴۰۵، ۲۰ دستگاه پژو ۲۰۶، ۱۴ دستگاه سوزوکی ویتارا، ۱۷ دستگاه هایما، ۶ دستگاه سمند و ۲ دستگاه پژو ۲۰۷ که فاقد مدارک ورودی و خروجی و احتکار شده بود کشف و توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش این محموله احتکار شده برابر نظر کارشناسان، ۳۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضائی شد.

به گزارش سایت پلیس، وی تصریح کرد: پیشگیری از جرایم نیازمند عزم همگانی است و از شهروندان درخواست می شود هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

لینک کوتاه: asriran.com/0033lv

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: احتکار خودرو دستگاه پژو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۶۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۶۲۳ میلیارد ریال انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق در بازرسی مأموران این پلیس از یک انبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مهدی سبحانی فر اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی لوازم یدکی خودرو قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف ۱۱۰ انواع لوازم یدکی خودروهای سنگین و گاردان قاچاق شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۶۲۳ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی، پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.

کد خبر 748552

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی