Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه وزارت صنعت، معدن و تجارت، «مهدی صادقی نیارکی» در نشست مشترک با سندیکای تولید کنندگان کاغذ و مقوا، مدیریت واردات را یکی از مهمترین برنامه های وزارت صنعت در سال جاری عنوان کرد.

وی گفت: واردات محصولات مشابه داخلی در صورت تولید در کشور به میزان نیاز مصرف داخلی با محدودیت هایی روبه رو است، به طوری که در سال گذشته واردات بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ ردیف تعرفه ممنوع اعلام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور صنایع وزارت صنعت درخصوص تخصیص ارز مورد نیاز برای واردات مواد اولیه مورد نیاز صنعت کاغذ و مقوا، خاطرنشان کرد: پیگیر تسریع در تخصیص ارز به صنعتگران هستیم و امیدواریم بانک مرکزی در اسرع وقت نسبت به افزایش تخصیص ارز به بخش‌های مختلف صنعتی اقدام کند.

برپایه این گزارش، اعضای سندیکای کاغذ و مقوا نیز در این نشست با اشاره مشکلات و موانع پیش روی این صنعت خواستار همکاری وزارتخانه برای تسریع در تامین مواد اولیه مورد نیاز و تخصیص ارز به این صنعت شدند.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت تولید کاغذ بازار کاغذ واردات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت تولید کاغذ بازار کاغذ واردات وزارت صنعت معدن و تجارت تولید کاغذ بازار کاغذ واردات وزارت صنعت تخصیص ارز مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ارز برای واردات تاکسی‌های برقی از سوی بانک مرکزی

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی گفت: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند.

بیشتر بخوانید؛ آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی

وی گفت: رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

شهردار تهران ادامه داد: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خودمالکی قراردادها درحال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

زاکانی تصریح کرد: درحال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229393 برچسب‌ها ناوگان تاکسیرانی

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • آماده حمایت جدی از ناشران و مخاطبان این حوزه هستیم
  • دبیر جدید اتحادیه تولید و صادرات: مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • وزیر صنعت: برای تولید اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • واردات ۳ میلیارد دلار بنزین در سال گذشته
  • برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد
  • برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج اعلام شود
  • تخصیص ارز برای واردات تاکسی‌های برقی از سوی بانک مرکزی
  • صالحی عمران: نیازمند نظر کارفرمایان صنایع در تدوین برنامه‌های درسی هستیم
  • آموزش ساخت پمپ آب قوی با مواد اولیه ساده و ارزان در خانه (فیلم)