Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@00:45:06 GMT

بیمه شدن بیش از ۲۴۰ هزار همدانی در اسفند ۹۸

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۶۷۳۹

ایسنا/همدان مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان همدان از بیمه شدن بیش از ۲۴۰ هزار نفر در اسفندماه سال ۹۸ خبر داد و گفت: در اسفند سال گذشته ۲۴۷ هزار و ۶۷۹ نفر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفتند.

اسمعیل نبوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آمار بیمه شدگان اسفند سال گذشته نسبت به سال ۹۷، افزایش سه درصدی داشته است به طوریکه در اسفند سال ۹۷، ۲۴۰ هزار و ۳۸۶ نفر تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار گرفته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تا اسفند سال ۹۷ در استان همدان ۷۵۳ هزار و ۱۳ نفر از جمعیت استان تحت پوشش خدمات تأمین اجتماعی قرار داشتند، تصریح کرد: در اسفند سال ۹۷، ۴۳ درصد از جمعیت استان همدان زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار داشت.

نبوی با اشاره به پوشش بیمه ای ۴۵ درصدی جمعیت استان در اسفند سال گذشته، خاطرنشان کرد: تا اسفند سال ۹۸، ۷۷۵ هزار و ۵۵ نفر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار داشتند که نسبت به سال گذشته خود سه درصد افزایش داشته است.

مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه تعداد مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی استان همدان نسبت به اسفند سال ۹۷ افزایش ۹.۵ درصدی داشته است، گفت: در اسفند سال ۹۷ در استان همدان ۴۹ هزار و ۱۶۶ نفر از بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی بازنشسته شدند درحالیکه شمار مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی استان در اسفند سال گذشته ۵۳ هزار و ۸۳۸ نفر بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی بيمه سازمان تامین اجتماعی بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی استان تأمین اجتماعی قرار اسفند سال گذشته اسفند سال اسفند سال ۹۷ استان همدان پوشش بیمه تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حاتم شکری گفت: در این طرح مادران خانه‌دار ساکن در مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر که تاریخ تولد فرزند سوم آنها فروردین ماه ۱۳۹۶ به بعد باشد به شکل رایگان و کمک ۱۰۰ درصدی دولت بیمه می‌شوند و از مزایای بیمه و بازنشستگی آن برخوردار خواهند شد.

او تأکید کرد: از ابتدای طرح تاکنون ۱۰هزار نفر از مادران خانه‌دار داری سه فرزند و بیشتر روستایی و عشایری پیش ثبت نام نزد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر انجام داده‌اند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان افزود: همه مادران واجد شرایط طرح می‌توانند با مراجعه به ۵۲ موسسه کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان همدان اقدام به پیش ثبت‌نام کنند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری
  • بهره‌مندی بیماران خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های دارویی ویژه