Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ به نوشته روزنامه دیلی میل، این سند افشاشده با آنچه که مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا پیشتر درباره کروناویروس گفته بود، متفاوت است؛ اسپر گفته بود:‌ پیروزی مهم است و ما در پایان سال جاری میلادی (۲۰۲۰) واکسنی خواهیم داشت و آن را برای درمان آمریکایی‌ها به کار می‌گیریم.

این در حالیست که دکتر آنتونی فائوچی، کارشناس ارشد بیماری‌های عفونی دولت آمریکا گفته است که واکسن دست کم تا ۱۲ یا ۱۸ ماه آینده تولید نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سند افشاشده پنتاگون آمده که ویروس عالمگیر کرونا تا تابستان ۲۰۲۱ دوام می‌یابد و هیچ واکسنی تا پیش از این موعد برایش تولید نمی‌شود.

این سند بدون امضا که توسط پایگاه خبری Task and Purpose نیز دیده شده، شامل جزئیاتی مربوط به احتمال واقعی احیای مجدد کروناویروس در ماه‌های آتی می‌شود.

گفته می‌شود، این سند از سوی کنت راپوآنو، دستیار وزیر دفاع در امور دفاع کشور و امنیت جهانی برای اسپر نگاشته شده است.

در این سند همچنین آمده است: تمامی شواهد نشان می‌دهد که ما در ماه‌های پیشرو همچنان باید با کروناویروسی که جهان را درگیر کرده، دست و پنجه نرم کنیم. این احتمال تا زمانی که ایمنی در مقیاس گسترده از طریق واکسیناسیون و برخی از مصونیت‌ها پس از بهبودی از ویروس وجود داشته باشد، ادامه خواهد یافت.

وی همچنین به چارچوبی برای ارتش آمریکا در این باره اشاره کرده و آورده است: ‌ما مسیر طولانی به ویژه درباره احتمال واقعی احیای این ویروس در پیش داریم. همچنین ما باید توجه خود را به از سرگیری ماموریت‌های حساس و افزایش سطوح فعالیت مجددا معطوف کنیم و تمهیدات ضروری را باید در ارتباط با احیای مجدد این ویروس در پایان سال جاری میلادی در نظر بگیریم.

در این یادداشت، شیوع بیماری در "گروه‌ها" رخ خواهد داد، اما هشدار می‌دهد که آزمایش، اطمینان صد درصد از عدم وجود ویروس را فراهم نمی‌کند.

یکی از مقام‌های پنتاگون نیز به پایگاه خبری هیل گفت‌: مقام‌های ارشد وزارت دفاع آمریکا درباره ارائه یک طرح برای کاهش شرایط حفاظت سلامت در سراسر جهان و ایمن بودن چرخه سلامت در تابستان ۲۰۲۰ گفتگو کرده‌اند. این طرح از هنوز از سوی رهبران ارشد وزارت خانه تایید نشده و ما درباره اینکه نسخه نهایی این طرح‌ها ممکن است به چه صورت باشد، گفتگو نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید:نیاز به ترمیم اساسی جامعه در پساکرونا داریم/ همزمانی تحریم و کرونا آسیب روحی بزرگی به جامعه وارد کرده است

این سند افشاشده با صحبت‌های قبلی از سوی مارک اسپر کاملا متفاوت است.

اسپر گفته بود: پیروزی مهم است. ارتش هر زمان که واکسن تولید و آزمایش شد برای تحویل گرفتن آن اقدام می‌کند. ما آن را تحویل می‌گیریم و در این نبرد پیروز می‌شویم.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا ویروس کرونا در ایران سند افشاشده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود

دیوید تیلور رقیب اصلی حسن یزدانی بعداز دو شکست پیاپی مقابل هموطن خود در انتخابی تیم ملی کشتی آمریکا، از کشتی خداحافظی خواهد کرد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ دیوید تیلور به عنوان گزینه اول هدایت تیم کشتی اوکلاهاما در نظر گرفته شده است که این می‌تواند به منزله پایان دوران حرفه‌ای کشتی این کشتی‌گیر پرافتخار باشد که پنج طلای جهانی و المپیک را به دست آورده است.

به گزارش سایت Flo Wrestling، مدیران تیم کشتی ایالت اوکلاهاما و دیوید تیلور از اواخر هفته گذشته در مورد مربیگری دیوید تیلور در این تیم با هم در ارتباط بودند و مذاکرا‌‌ت‌شان را شروع کردند. این می‌تواند به منزله پایان دوران کشتی دیویدی تیلور باشد که اکنون روی به مربیگری آورده است.

با توجه به عدم تجربه تیلور در مربیگری، جذب تیلور با استانداردها در این ایالت همخوانی نخواهد داشت ولی نباید فراموش کرد که این کشتی گیر سال‌ها کنار کایل ساندرسون (قهرمان المپیک 2004 آتن و مربی تیم ملی آمریکا) بوده و ممکن است توانایی انجام این کار را داشته باشد.

تیلور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو در وزن ۸۶ کیلوگرم با شکست تاریخی حسن یزدانی به مدال طلا دست یافت. او همچنین سه بار قهرمان جهان شده است و مدال نقره مسابقات جهانی ۲۰۲۱ را بعداز باخت به پادشاه ایرانی کسب کرده است.

تیلور تابستان امسال برای رفتن به بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ رقابت داشت اما در مسابقات انتخابی المپیک مقابل آرون بروکس شکست خورد. او دو کشتی را ظرف پنج ساعت به بروکس باخت تا از رسیدن به المپیک پاریس بازماند. 

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • تابستان منهای خاموشی
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • بهره‌برداری از دو طرح آبی در تابستان/از ماهیت سدچمشیر دفاع میکنیم
  • داستان سرماخوردگی در انسان‌ها از چه زمانی آغاز شد؟
  • منافع غرب در باقی ماندن اسرائیل است
  • فو فایتر؛ چشم پنتاگون در مدار زمین برای ردیابی موشک‌ها!/ عکس